چاپ روی ماگ

چاپ روی ماگ

معمولا افراد دوست دارند که در محیط کار یا در خانه از لیوان یا ماگی استفاده کنند که تنها مختص به خود آنها باشد. همچنین در تولد یا در یک مناسبت خاص می توان لیوانی با عکس آن شخص به او هدیه داد. از این رو در پوشیتو ما این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده ایم که هر عکس یا طرح دلخواهشان روی ماگ چاپ کنند.

در پوشیتو لیوان و ماگهای مختلفی برای چاپ در نظر گرفته شده است. انواع ماگها عبارتند از:

ماگ سرامیکی دسته و داخل رنگیدر 7 رنگ مختلف
فنجان سرامیکی دسته و داخلدر 7 رنگ مختلف
ماگ حرارتی جادوییظاهر شدن عکس بعد از ریختن آب جوش
فنجان حرارتی جادوییظاهر شدن عکس بعد از ریختن آب جوش

چاپ عکس روی ماگ سرامیکی دسته و داخل رنگی

چاپ روی ماگ سرامیکی

یکی از پر تقاضا ترین انواع چاپ روی ماگ، چاپ عکس روی ماگ سرامیکی دسته و داخل رنگی می باشد. ماگ سرامیکی در 7 رنگ سفید، قرمز، سرمه ای، سبز، قرمز، زرد، ناررنجی موجود است. قطر ماگ های سرامیکی پوشیتو 8 و ارتفاع آن 9.5 سانتیمتر می باشد. کیفیت چاپ روی این ماگ ها بسیار عالی است و چاپ انجام شده بسیار ماندگار است. تنها کافی است که دستورالعمل های توصیه شده را انجام دهید تا ماگ شما سالهای سال برای شما بماند. چاپ روی ماگ سرامیکی علاوه بر اینکه می تواند یک وسیله زیبا برای شما باشد، می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب نیز باشد. خیلی از افراد از این ماگ برای هدیه تولد به دوستان و نزدیکان خود نیز استفاده می کنند.

چاپ روی فنجان سرامیکی دسته و داخل رنگی

چاپ روی فنجان سرامیکی

محصول دیگری که در پوشیتو عرضه می شود، فنجان سرامیکی دسته و داخل رنگی می باشد. مشابه ماگ، فنجان ها هم در 7 رنگ عرضه می شوند. شما امکان چاپ عکس دلخواه را روی فنجان سرامیکی نیز دارید. تفاوت فنجان سرامیکی با ماگ این است که اندازه آن کوچکتر است به طوری که قطر آن 6.5 و ارتفاع آن 7.5 سانتیمتر می باشد. فنجان سرامیکی گزینه بسیار عالی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه هنگام کار یا در خانه می باشد.

چاپ روی ماگ حرارتی جادویی

ماگ حرارتی جادویی

این ماگ به این دلیلی جادویی نامیده می شود که در ابتدا یک ماگ کاملا سیاه و بدون هیچ گونه طرحی روی آن می باشد. به محض اینکه درون این ماگ، اب جوش ریخته شود، طرح روی ماگ شروع به خودنمایی می کند. در صورتی که شما طرح دلخواه خود را روی این ماگ چاپ کنید، در هنگام نوشیدن چای یا قهوه درون آن، می توانید از دیدن عکس چاپ شده روی ماگ به اندازه کافی لذت ببرید.

چاپ روی فنجان حرارتی جادویی

فنجان حرارتی جادویی

فنجان حرارتی جادویی هم کاملا مشابه ماگ حرارتی جادویی است. هنگامی که آب جوش در آن ریخته می شود، عکس چاپ شده روی آن، شروع به ظاهر شدن می کند. شما می توانید یک عکس خاطره انگیز روی آن چاپ کنید و هنگامی که در محل کار یا خانه چای خود را می نوشید، از دیدن عکس خود روی فنجان لذت ببرید.

چگونگی چاپ عکس روی ماگ در پوشیتو

صفحه انتخاب چاپ روی ماگ

ابتدا از صفحه اصلی روی شروع طراحی کلیک کنید. سپس با وارد شدن به صفحه انتخاب محصول، نوع ماگی که مد نظر شما است را انتخاب کنید. ما در این ویدیو، به صورت تصویری چگونگی چاپ عکس روی یک ماگ را به شما نشان می دهیم.

در این قسمت باید مشخص کنید که هدف نهایی شما از طراحی چیست. آیا می خواهید با چاپ طرح دلخواه روی ماگ استفاده شخصی خود کنید یا آرم شرکت یا لوگو خود را چاپ کنید. یا هدفتان این است که با قرار دادن طرحهای جذاب در فروشگاه کسب در آمد کنید. در این قسمت با مشخص کردن هدف خود، به قسمت ادامه طراحی بروید. در صورتی که می خواهید کسب درآمد کنید می توانید اطلاعات بیشتر را در مقاله چگونگی کسب درآمد در پوشیتو مطالعه بفرمایید.

پس از اینکه وارد محیط طراحی شدید، تصویر فوق را می بینید. کافی است که تصویری که قرار است دور تا دور ماگ چاپ شود را در مستطیل مشخص شده قرار دهید. تصویری که در مستطیل مشخص شده قرار گرفته است همانطور که در توضیحات مشخص شده، دور تا دور ماگ قرار می گیرد. برای مشخص شدن نحوه چاپ، پیشنهاد میکنم که ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید.

یکی از خدمات ویژه ای که پوشیتو برای کاربران فراهم کرده است، امکان درآمدزایی از طریق این سایت است، بدین ترتیب که افراد با طراحی زیبا بر روی تیشرت، هودی، قاب موبایل و … و قرار دادن آن در فروشگاه خود، این محصولات را برای خرید دیگران عرضه می کنند. سپس با اشتراک گذاری لینک فروشگاه خود در شبکه های اجتماعی و با خرید هر فرد، از طریق فروش آنها کسب درآمد می کنند.

نکاتی راجع به شست و شوی ماگ و فنجان

ماگهای موجود در پوشیتو، در اندازه های مختلف و همگی از جنس سرامیک می‌باشد. از این رو کیفیت چاپ بر روی این نوع عالی است. در رابطه با شستشو این نوع ماگها باید به این موارد توجه کرد.

  • هرگز آنها را درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
  • از مواد شستشوی قوی مانند وایتکس یا سایر مواد مشابه استفاده نشود.
  • برای شست و شو از آب بسیار داغ به هیچ وجه استفاده نکنید.
  • از کشیدن سیم ظرفشویی یا موارد مشابه بر روی قسمت چاپ شده خودداری بفرمایید.