چاپ روی شاسی

چاپ روی شاسی

خیلی از مردم این علاقه را دارند که عکس دلخواه خود مانند عکس خانواده را روی میز کار خود یا در خانه و به روی دیوار خانه بر روی شاسی چاپ کنند. بدین صورت همواره عزیزان شما همه جا در کنار شما هستند. علاوه بر عکس افراد خانواده، خیلی از افراد علاقه به عکس طبیعت یا شهر خاص یا مکان های رویایی که دوست دارند به آنجا سفر کنند را چاپ می کنند و روی شاسی قرار می دهند.

ما در پوشیتو این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که هر عکس یا طرحی را روی شاسی چاپ کنیم. چاپ عکس روی شاسی بسیار با صرفه و با قیمت مناسب است. به طوری که شما می توانید با صرف هزینه معقولی کل خانه خود را با شاسی ها با طرح های دلخواه پر کنید.

در پوشیتو چاپ عکس روی شاسی در اندازه های زیر ممکن است.

شاسی سایز 10x15کاغذ با پوشش لمینیت مات و تخته شاسی چوبی 8 میلیمتر دور مشکی و قابلیت نصب روی دیوار
شاسی سایز 20x30کاغذ با پوشش لمینیت مات و تخته شاسی چوبی 8 میلیمتر دور مشکی و قابلیت نصب روی دیوار
شاسی سایز 30x40کاغذ با پوشش لمینیت مات و تخته شاسی چوبی 8 میلیمتر دور مشکی و قابلیت نصب روی دیوار
شاسی سایز 40x60کاغذ با پوشش لمینیت مات و تخته شاسی چوبی 8 میلیمتر دور مشکی و قابلیت نصب روی دیوار

چاپ روی شاسی با اندازه مختلف

در رابطه با جنس عکس باید گفت که تمامی عکس ها از بهترین جنس ممکن یعنی کاغذ متالیک انجام می شود. کاغذ متالیک در مقایسه با سایر جنس های موجود در بازار، بهترین جنس ممکن می باشد. این نوع چاپ دارای میزان رنگ نقره ای بالا می باشد و در مقایسه با سایر جنسهای موجود در بازار، بیشترین مقاومت در مقابل پارگی را نیز دارد.

در رابطه با جنس شاسی ها هم لازم به ذکر است که بگوییم، جنس تمام آنها از بهترین نوع چوب می باشد. همچنین ضخامت آنها نیز برای تمامی اندازه ها 8میل در نظر گرفته شده است. این ضخامت باعث می شود که جلوه مناسبی به شاسی داده شود. زیرا ضخامت آن نه خیلی زیاد و نه خیلی کم است. همچنین لبه این شاسی ها مشکی است و باعث می شود که جلوه زیبایی به کار داده شود. همچنین قابلیت آویزان کردن به دیوار در این شاسی ها ممکن است.

چگونگی چاپ عکس روی شاسی در سایت پوشیتو

ابتدا از صفحه اصلی روی شروع طراحی کلیک کنید. سپس با وارد شدن به صفحه انتخاب محصول، شاسی را انتخاب کنید.

چاپ روی شاسی

در این قسمت باید مشخص کنید که هدف نهایی شما از طراحی چیست. آیا می خواهید عکس خود یا نزدیکانتان را روی شاسی چاپ کنید. در این صورت گزینه برای خودم می خواهم را انتخاب کنید. در صورتی که هدف شما، طراحی و قرار دادن در فروشگاه برای کسب درآمد می باشد، در این صورت گزینه می خواهم کسب درآمد کنم را انتخاب کنید.

پس از اینکه وارد محیط طراحی شدید، تصویر فوق را می بینید. در اینجا دو انتخاب دارید. می توانید شاسی را 90 درجه بچرخانید و عکسی خود را در حالت افقی روی شاسی قرار دهید. در غیر این صورت می توانید عکس را به صورت عمودی قرار دهید. همچنین اگر طراحی مد نظر داشته باشید، می توانید با استفاده از اضافه کردن عکس یا نوشته یا ایموجی، طراحی های فانتزی خود را انجام دهید. در ویدیو زیر نحوه طراحی و ایجاد طرح دلخواه روی شاسی را مشاهده می کنید.

یکی از خدمات ویژه ای که پوشیتو برای کاربران فراهم کرده است، امکان درآمدزایی از طریق این سایت است، بدین ترتیب که افراد با طراحی زیبا بر روی تیشرت، هودی، قاب موبایل و … و قرار دادن آن در فروشگاه خود، این محصولات را برای خرید دیگران عرضه می کنند. سپس با اشتراک گذاری لینک فروشگاه خود در شبکه های اجتماعی و با خرید هر فرد، از طریق فروش آنها کسب درآمد می کنند.