آخرین مطالب

بازارایابی و کسب درآمد

نکاتی در زمینه SEO فروشگاههای چاپ طرح دلخواه

صرف نظر از صنعت شما، بسیار مهم است که کسب و کار شما توسط کاربران موتورهای جستجو "دیده" شود. موتورهای جستجو مانند گوگل  نشان دهنده راه اصلی است که در آن مشتریان به دنبال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مختلف هستند، و اگر تلاشی برای ارتباط با این مشتریان نداشته باشید، کسب و کار شما تقریباً آسیب خواهد دید.

چاپ طرح دلخواه

15 نرم افزار برتر برای طراحی تیشرت

یک پورتفولیو از تی شرت های شخصی سازی شده ایجاد کنید ,از دیدن آنها لذت ببرید و به خود افتخار کنید. ما بهترین ابزارهای گرافیکی را برای طراحی رو تی شرت فهرست میکنیم

مد و فشن

هنر گرافیک بر تیشرت: تلفیق مدرنیته و طراحی دیجیتال

در دنیای امروز، طراحی گرافیک به عنوان یکی از جوانترین و پویاترین عناصر در عرصه هنرهای دیجیتال تبدیل به یک شکل جدید از هنر شده است.

چاپ طرح دلخواه

چگونه یک شرکت استارتاپی از 2000 سرمایه گذار خود با تی شرت رایگان تشکر کرد

در این مطالعه موردی، به این خواهیم پرداخت که چگونه یک شرکت چاپ طرح دلخواه روی تیشرت به شرکت استارتاپی Coconut کمک کرد تا به هدف خود برسد. 

چاپ طرح دلخواه

ایده هایی برای چاپ تیشرت یادبود و پس از وفات

وقتی یکی از عزیزان ما فوت می‌کند، یکی از سخت ترین اتفاقات ممکن برای هر کس در زندگی او می‌باشد. ما اینجا در پوشیتو تلاش کردیم که ایده هایی برای یادبود شخص پس از وفات او بدهیم تا شما بتوانید تیشرت مناسب با آن را چاپ کنید.

چاپ طرح دلخواه

تیشرت طبیعت گردی

یکی از جذابیت های طبیعت گردی، علاوه بر خود طبیعت و لذت از زیبایی های اطرافت، پوشیدن تیشرت زیبا و جذاب می باشد. خیلی از عکسهایی که شما در کمپ ها و دور از شهر دارید، می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و تکرار نشدنی برای شما باشد. به همین خاطر با داشتن یک لباس متفاوت توی این عکسها، می‌توانید خاطره خود را درخشان تر کنید.

اطلاعات حوزه چاپ

چه پروسه ای برای چاپ مستقیم روی پارچه های روشن انجام می شود

چاپ روی پارچه های با رنگ روشن، یکی از نقاط قوت تکنولوژی چاپ DTG می‌باشد و یکی از آسانترین پروسه ها برای این روش چاپ است. شما نباید سادگی این پروسه را بدیهی بدانید. متغیرهای زیادی است که شما باید آن را در نظر بگیرید که باید به دقت دنبال شوند.

اطلاعات حوزه چاپ

مقایسه تیشرت زنانه و یونیسکس

هنگامی که می‌خواهید طرح دلخواه خود را روی تیشرت چاپ کنید، یکی از تصمیماتی که باید بگیرید، فیت تیشرتی است که باید استفاده کنید. دو تا از محبوبترین فیت ها برای چاپ طرح دلخواه روی تیشرت، تیشرت زنانه و تیشرت یونیسکس می‌باشد.

اطلاعات حوزه چاپ

چه مزایایی از چاپ DTF آن را منحصر به فرد کرده است؟

ما در مقاله ای به معرفی کامل چاپ DTF پرداخته ایم و در مقاله دیگری به مقایسه چاپ DTG و چاپ DTF پرداخته ایم. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که ویژگی هایی از چاپ DTF آن را منحصر به فرد کرده است.

اطلاعات حوزه چاپ

تفکیک سایز تیشرت برای سفارش تیراژ عمده

آیا شما تصمیم دارید که یک سفارش عمده از تیشرت بگذارید و مطمئن نیستید که چه سایزهایی را باید سفارش دهید؟ مشخص کردن سایزهای مناسب برای یک گروه می‌تواند کار چالش برانگیزی باشد. زیرا باید همه افراد گروه لباس با اندازه خودشان را بپوشند.

لطفا منتظر بمانید...