نکاتی در زمینه SEO فروشگاههای چاپ طرح دلخواه

نکاتی در زمینه SEO فروشگاههای چاپ طرح دلخواه

صرف نظر از صنعتی که شما در آن مشغول به فعالیت هستید، بسیار مهم است که کسب و کار شما توسط کاربران موتورهای جستجو “دیده” شود. موتورهای جستجو مانند گوگل  نشان دهنده راه اصلی است که در آن مشتریان به دنبال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مختلف هستند. به علاوه شما اگر تلاشی برای ارتباط با این مشتریان نداشته باشید، کسب و کار شما تقریباً آسیب خواهد دید.

شرکتها و فروشگاه های چاپ طرح دلخواه از هیچ یک از این موارد مستثنی نیستند. در واقع، با گسترش صنعت چاپ طرح دلخواه، تسلط بر صفحه نتایج موتورهای جستجو رقابتی تر و بیشتر شده است. خوشبختانه، برای ایجاد حضور آنلاین در صفحه های اول نتایج، لازم نیست فوق حرفه ای در سئو (بهینه سازی موتور جستجو) باشید. دانستن نکات مهم در رابطه با سئو باعث می شود که فروشگاه چاپ طرح دلخواه شما از طریق جستجوی مستقیم گوگل «پیدا شود».

شرکت های چاپ طرح دلخواه در مورد سئو چه چیزی باید بدانند؟

در اینجا چند نکته سریع و آسان برای راه اندازی تلاش های سئوی شما وجود دارد.

1. کلمات کلیدی خود را بشناسید.

کلمات کلیدی بیانگر اصطلاحات یا عباراتی هستند که مصرف کنندگان شما برای جستجوی محصولات استفاده می کنند. این عبارات ممکن است به سادگی «چاپ تی‌شرت‌های سفارشی» یا «سوییشرت خود را طراحی کنید» باشد. مهم است که کلمات کلیدی را که به طور طبیعی می توانید در صفحه یا سایت خود قرار دهید، از جمله توضیحات محصول خود را بشناسید. چند راه برای یافتن کلمات کلیدی خوب:

  • از وب سایت های رقیب خود دیدن کنید و ببینید کدام کلمات یا عبارات برجسته هستند و بیشتر در گوگل بالا می آیند.
  • برای برخی از درخواست‌ها و پیشنهادات از Google Auto Complete استفاده کنید.
  • یک حساب Google Analytics ایجاد کنید (رایگان است!) و از ابزار موجود در آن برنامه برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی استفاده کنید (که در مجموع بسیار آسان است!)
  •  برای شروع یک لیست از سه تا پنج کلمه کلیدی تهیه کنید.

2. یک متن توضیحات خوب بنویسید

برای موفقیت در سئو، باید نسخه ای قوی برای توضیحات/مجموعه های محصول خود بنویسید. این به این معنی است که به طور طبیعی در برخی از آن کلمات کلیدی کار می کنید. سعی نکنید که به زور از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما راه هایی برای به کارگیری آنها به روشی منطقی و خواندنی پیدا کنید. فراتر از آن، اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان جزئیات قوی در مورد محصولات خود دارید.

آنچه گوگل واقعاً می‌خواهد این است که محتوای مرتبط و قانع‌کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد که به سؤالات آنها پاسخ دهد و نیازهای آنها را برآورده کند. اگر بتوانید متن تبلیغاتی خوبی را تولید کنید، مطمئناً به شما در دستیابی به رتبه های بالای گوگل کمک خواهد کرد.

3. متن متا را فراموش نکنید

علاوه بر متن توضیحات محصول شما، تهیه پیش نویس عناوین متا و توضیحات متای خوب نیز مهم است. این دو قطعه کپی اغلب در فهرست‌های موتور جستجوی شما استفاده می‌شوند و به گوگل کمک می‌کنند که محتوای شما در مورد چیست.

عنوان متا نباید بیشتر از 50-60 کاراکتر باشد. از آن برای خلاصه کردن موضوع اصلی یا محصولی که در صفحه برجسته می‌کنید استفاده کنید. در صورت امکان کلمه کلیدی را وارد کنید! همچنین توضیحات متا باید 150-160 کاراکتر باشد. شامل یک خلاصه اولیه از صفحه، یک کلمه کلیدی و یک فراخوان برای اقدام (Call to Action) باشد.

4. تصاویر را بهینه کنید

شرکت های چاپ طرح دلخواه اغلب بهترین نتایج سئو را در جستجوی تصویر گوگل تجربه می کنند. با بهینه سازی تمام تصاویر موجود در صفحه خود و نوشتن یک توضیح مختصر “متن جایگزین” یا alt text برای هر کدام از این مزیت استفاده کنید.

باز هم، اگر بتوانید در توضیح متن جایگزین از یک کلمه کلیدی استفاده کنید، ایده آل است

5. لینک ها و نقل قول ها را دریافت کنید

آخرین نکته برای شرکت ‌های چاپ طرح دلخواه که به دنبال افزایش دید خود در گوگل هستند: سعی کنید برخی از لینک های داخلی را به وب ‌سایت خود بازگردانید. این به Google نشان می دهد که سایت شما ارزش واقعی را برای افراد دیگر فراهم کرده است که می تواند به افزایش اعتبار شما در رتبه بندی جستجو کمک کند.

ساده ترین راه برای انجام این کار، دریافت استناد از دایرکتوری های تجاری است. اکثر این سایت ها به شما این امکان را می دهند که یک نمایه را تکمیل کنید و یک لیست را با هزینه کم یا بدون هزینه دریافت کنید. مطمئن شوید Google Business Profiles در بالای لیست شما قرار دارد.

در برخی موارد، رپورتاژ آگهی نیز می‌توانند راهی مفید برای دریافت لینک باشند، اگرچه این کار کمی گران‌تر است. آن را یک مرحله گذاردر مراحل سئوی خود در نظر بگیرید.

سوالی در مورد بازاریابی تجارت الکترونیک دارید؟

در پوشیتو، دیدن موفقیت شرکای چاپ طرح دلخواه برای ما خوشحال کننده است. به این ترتیب، ما همیشه خوشحالیم که ایده هایی را در مورد بازاریابی تجارت الکترونیک از جمله SEO به اشتراک می گذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه بازاریابی تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند کالاهای مورد تقاضای خود را به روز رسانی های دیگر صنعت چاپ طرج دلخواه تقویت کنید، وبلاگ ما را بررسی کنید! علاوه بر این، اگر سؤالی در مورد بهینه سازی فروشگاه چاپی خود در پوشیتو دارید، مستقیماً با تیم ما تماس بگیرید.

Leave a Comment