چاپ روی هودی و دورس

چاپ روی هودی و دورس

یکی از خدمات مهمی که ما در پوشیتو انجام می‌دهیم، چاپ روی دورس و هودی می‌باشد. باید این نکته مهم را بگوییم که جنس دورس و هودی هایی که ما در پوشیتو ارائه می‌دهیم، از جنس پارچه دورس سه نخ 100% نخ پنبه می‌باشد. بدین ترتیب علاوه بر ضخامت و مقاومتی که این پارچه دارد، به علت داخل کرکی بودن آن، گرمای زیادی را نگه می‌دارد و مناسب فصل زمستان می‌باشد.

شما می‌توانید عکس و طرح دلخواه خود را روی 6 رنگ هودی و دورس (سوییشرت) چاپ کنید. رنگهای موحود سفید، سرمه ای، زرد، قرمز، مشکی و ملانژ (طوسی) می‌باشد. همچنین سایزبندی که برای آنها وجود دارد از M تا XL می‌باشد.

نه تنها امکان اضافه کردن عکس و طرح خود را روی این لباسها دارید، بلکه می‌توانید نوشته دلخواه خود را یا ایموجی مد نظر خود را روی هودی و دورس چاپ کنید. در رابطه با کیفیت چاپ هم باید بدانید که ما از بهترین متریال و جوهرها استفاده می‌کنیم تا ماندگاری طرح دلخواه شما به بیشترین حد ممکن برسد.

چاپ روی هودی رنگی

لیست هودی برای چاپ طرح دلخواه

یکی از محبوبترین و پر استفاده ترین محصولات ما برای چاپ طرح دلخواه، هودی می‌باشد. هودی که با نام سوییشرت هودی نیز شناخته می شود، با توجه به خاصیت داخل کرکی بودن آنها، شما را در فصل زمستان کاملا گرم می‌کند. روش چاپ ما روی هودی، چاپ مستقیم یا DTG می‌باشد که بهترین کیفیت چاپ روی لباس می‌باشد. کیفیت چاپ فوق العاده است و در صورتی که مطابق دستورالعمل روی تگ لباس شسته شود، ماندگاری آن طولانی خواهد شد. در انتهای این مطلب خلاصه ای از نحوه شست و شوی را برای شما آورده اورده ایم.

چاپ روی هودی سیاه و سفید

چاپ روی هودی سیاه و سفید هم مانند هودی های رنگی می باشد. جنس آنها که سه نخ داخل کرکی می باشد و روش چاپ آنها هم چاپ مستقیم می باشد. شما می توانید عکس و طرح دلخواه خود را روی آنها با بالاترین کیفیت چاپ کنید.

سایز چاپ A4 یا سایز A3 روی هودی ها می‌تواند انجام بگیرد که هزینه آن تفاوتی ندارد. سایزبندی هودی های پوشیتو از M-2XL می‌باشد.

زمان آماده شدن هودی ها 4-5 روز کاری می‌باشد که در موارد خاص می توان چاپ فوری یک روزه هم روی آنها انجام داد. برای سفارشات فوری باید با ما تماس بگیرید. این سفارشات معمولا روز کاری بعد آماده خواهد شد.

سایزبندی هودی

در جدول زیر سایزبندی هودی ها را ملاحظه می‌فرمایید.

چاپ روی دورس (سوییشرت نخی) رنگی

لیست دورس برای چاپ طرح دلخواه

یک لباس محبوب برای فصل پاییز و زمستان، دورس یا سوییشرت می‌باشد. ما در مقاله ای به معرفی و مقایسه هودی و سوییشرت پرداخته ایم. این لباس مشابه هودی می‌باشد با این تفاوت که کلاه ندارد. روش چاپ روی دورس نیز چاپ مستقیم است که به شما تضمین بالاترین کیفیت چاپ را می‌دهد. همانند سایر محصولا چاپ شده به روش DTG، دستورالعمل شست و شو را ملاحظه بفرمایید.

چاپ روی دورس سیاه و سفید

چاپ روی سوییشرت سیاه و سفید هم مانند سوییشرتهای رنگی می باشد. جنس آنها که سه نخ داخل کرکی می باشد و روش چاپ آنها هم چاپ مستقیم می باشد. شما می توانید عکس و طرح دلخواه خود را روی آنها با بالاترین کیفیت چاپ کنید.

سایز چاپ A4 یا سایز A3 روی این دورس و سوییشرت می‌تواند انجام بگیرد که هزینه آن تفاوتی ندارد. سایزبندی دورسهای پریمیوم از S-2XL می‌باشد.

زمان آماده شدن دورس و سوییشرت 4-5 روز کاری می‌باشد که در موارد خاص می توان چاپ فوری یک روزه هم روی آنها انجام داد. برای سفارشات فوری باید با ما تماس بگیرید. این سفارشات معمولا روز کاری بعد آماده خواهد شد.

سایزبندی دورس

در جدول زیر سایزبندی هودی ها را ملاحظه می‌فرمایید.

چگونگی چاپ روی هودی و دورس

برای طرح دلخواه خود را روی هودی و دورس (سوییشرت) چاپ کنید، باید وارد سایت شوید و قسمت شروع طراحی را انتخاب کنید.

سایت پوشیتو

پس از اینکه وارد بخش شروع طراحی شدید، از بین محصولات، می‌باید دورس یا هودی را انتخاب کنید. البته بین این دو محصول فقط در ظاهر تفاوت هست، وگرنه از لحاظ جنس پارچه و کیفیت چاپ یکی هستند.

انتخاب محصول

بعد از اینکه محصول مدنظر خود را انتخاب کردید، وارد صفحه محصول می‌شوید. در این صفحه باید انتخاب کنید که می‌خواهید طراحی را برای خودتان انتخاب کنید یا برای کسب درآمد. برای کسب درآمد که موضوع جداگانه ای است که در مقاله جداگانه به آن پرداخته ایم.

هدف شما از طراحی

در صورتی که هودی/سوییشرت را برای خودتان می‌خواهید، گزینه برای خودم می‌خواهم را انتخاب کنید. سپس به صفحه طراحی هدایت می‌شوید. در اینجا همه چیز روشن و واضح است. می‌توانید عکس، نوشته یا ایموجی روی هودی و دورس طراحی کنید. همچنین برای انتخاب رنگ، از قسمت تعیین شدن یکی از رنگهای سفید، مشکی، طوسی، زرد، سرمه ای یا قرمز را انتخاب کنید. پس از اتمام طراحی خود دکمه نهایی کردن محصول را بزنید و منتظر بمانید.

صفحه طراحی هودی

با پایان یافتن طراحی محصول، محصول آماده است. در اینجا شما باید با توجه به راهنمای سایز هر محصول، سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس به ثبت خرید اضافه کنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

بدین صورت شما یک هودی و دورس با چاپ طرح دلخواه در اختیار خواهید داشت.

نکاتی راجع به شست و شوی هودی و دورس چاپی

همانطور که در طول این مطلب اشاره کردیم، جنس این لباسها بسیار عالی و مقاوم می باشد. این هودی ها از بهترین متریال پنبه تولید شده است و دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای می‌باشد. از این رو بهترین گزینه برای چاپ طرح و عکس دلخواه می‌باشند. با توجه به اینکه روش چاپ آنها به صورت چاپ DTG می باشد، موارد زیر را هنگام شست و شو باید حتما مد نظر قرار داد.

  • برای شستشو حتما از آب با دمای 30 درجه استفاده شود.
  • از چنگ زدن به قسمتهای چاپ شده حتما خودداری فرمایید.
  • در هنگام شستشو ابتدا لباس را برگردانید و سپس اقدام به شستشوی آن نمایید.
  • از مواد شستشوی قوی مانند وایتکس یا سایر مواد استفاده نشود.
  • ترجیحا از ماشین لباسشویی استفاده نشود.
  • تا 2 هفته پس از دریافت هودی یا دورس از شستشوی آن خودداری بفرمایید.