تفکیک سایز تیشرت برای سفارش تیراژ عمده

تفکیک سایز تیشرت برای سفارش تیراژ عمده

آیا شما تصمیم دارید که یک سفارش عمده از تیشرت بگذارید و مطمئن نیستید که چه سایزهایی را باید سفارش دهید؟ مشخص کردن سایزهای مناسب برای یک گروه می‌تواند کار چالش برانگیزی باشد. زیرا باید همه افراد گروه لباس با اندازه خودشان را بپوشند.

در این مقاله اطلاعات و ابزار لازم برای اینکه انتخاب درست را در رابطه با سایز تیشرتهای در سفارشات تیراژ بالا داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهیم. چه بخواهید سفارش عمده شما از برندهای معتبر باشد، یا بخواهید که لوگوی خود را روی تیشرت چاپ کنید یا هر مناسبت دیگری، این مقاله شما را در انتخاب سایز برای سفارش راهنمایی می‌کند.

توزیع سایز تیشرت در سفارشات عمده

چارت سفارش تیشرت عمده

توصیه ما در تفکیک سایز گروهی بر اساس تجربه سفارشهایی است که تا کنون دریافت کرده ایم. همانطور که شما هم احتمالا حدس می‌زنید، بیشتر افراد سایز مدیوم، لارژ و ایکس لارژ می‌پوشند، اما نمی‌توان سایزهای دیگر را نادیده گرفت.

نکته: بهتر است که همیشه به سمت سایز بالاتر تمایل داشته باشیم. تجربه نشان داده است که در صورتی که سایز یک تیشرت کوچکتر باشد، پوشیده نمی‌شود در صورتی که سایز بزرگتر معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محاسبه تفکیک سایز تیشرت

بر اساس یافته های ما، محاسبه سایز تیراژ تیشرت به شما کمک می‌کند که با دقت بسیار بالایی سایز تیشرتها را سفارش دهید.

{{T-SHIRT_SIZE_CALC}}

فاکتورهای دیگر برای انتخاب سایز تیشرت عمده

توزیع سایز تیشرتی که ما پیشنهاد می‌دهیم، بر اساس سالها تجربه فروش تیشرتهای با تیراژ بالا می‌باشد. اما فاکتورهای دیگری هم هست که می‌تواند در سفارش شما تاثیرگذار باشد. تفاوت در اندازه سفارش، گروههای خاص با ویژگیهای مشخص، کشسان بودن پارچه و فیت تیشرت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در سایز سفارشهایی که دریافت می‌کنید دارد.

این فاکتورها را در نظر بگیرید تا مطمئن باشید که مشتریان شما از شما رضایت کافی دارند.

تعداد  سفارش

با توجه به تعداد سفارش، این اعداد می‌تواند متفاوت باشد. اگر برای گروههای کوچکتر سفارش می‌دهید، سایز XS و 3XL احتمالا نیاز نباشد. توصیه ما برای گروههای کوچک به صورت زیر می‌باشد:

S: 10%

M: 24%

L: 32%

XL: 24%

2XL: 10%

به طور ساده بخواهیم بگوییم نسبت سایزها عبارت است از: 1 -2 – 3 – 3 – 1

البته می‌توانید در این سفارشات یکی دو تا سایز XS و 3XL هم قرار دهید.

کشسان بودن پارچه

بسته به نوع تیشرتی که انتخاب می‌کنید، پارچه می‌تواند آب بروند و سایز سفارش در دراز مدت تغییر خواهد کرد. تیشرتها با پارچه 100% نخ پنبه حدود 2% آب رفتگی دارند. در حالی که تیشرتهای 100% پلی استر یا ترکیب پلی استر و نخ، آب رفتگی نخواهند داشت.در صورتی که در این مورد شک دارید همانطور که قبلا گفتیم به سمت سایز بزرگتر حرکت کنید. برای اطلاع از انواع پارچه و بهترین جنس پارچه برای تیشرت، مقاله مشخص شده را مطالعه بفرمایید.

خواسته مشتریان

مثالهایی از فیت تیشرت

درنظر گرفتن مشخصات و اولویت هایی که شخص یا سازمان دارند، در تفکیک سایزهای تیشرت موثر می‌باشد. ما در مقاله ای به مقایسه انواع فیت در تیشرت پرداخته ایم که می‌توانید آن را مطالعه بفرمایید. در صورتی که تیشرت فیت باشد، یا اسلیم فیت باشد، احتمالا شخص سایزهای متفاوتی دریافت خواهد کرد.

تیشرت یونیسکس و تیشرت زنانه

انتخاب جنسیت تیشرت، به شدت روی نوع سایزی که انتخاب می‌کنید موثر است؛ به خصوص هنگامی که قسمت اعظمی از افراد آن گروه را خانمها تشکیل بدهند. پیشنهادی که ما در رابطه با سایز ارائه داده ایم، بر اساس سایز تیشرتهای یونیسکس بود که با سایزبندی تیشرت خانمها کاملا متفاوت است.

قواره تیشرت های یونیسکس مشخص است. بین برندها و محصولات شخصی تفاوت جزئی وجود دارد که قابل توجه نیست. قواره تیشرتهای زنانه کمی متفاوت است. شانه های جمع تر، کمر هلالی شک و آستین های کوتاه تر؛ ارتفاع تیشرت کمی بلند تر است و در نزدیکی باسن گشادتر می‌شود.

مقایسه تیشرت یونیسکس و تیشرت زنانه

بر اساس تجربه ما، بعضی از خانم ها فیت تیشرت یونیسکس را ترجیح می‌دهند. در این زمینه نمی‌توان به یک تفکیک مشخص رسید که ترجیح خانمها کدام مورد است. در حالت کلی می‌توان گفت خانمهایی که سن پایین تر دارند یا هیکل لاغرتری دارند، به تیشرتهای با فیت زنانه گرایش بیشتری دارند.

چگونه تفکیک تیشرت در تیراژ بالا مشخص شده است

برای اینکه توزیع سایز تیشرتها مشخص کنیم، ما مجموعه ای از اطلاعات و داده ها را که از سیستم فروش پوشیتو به دست آمده را کنار هم قرار دادیم. نتایج یک تقسیم بندی را نشان می‌دهد که می‌تواند برای هر سفارش با تیراژ بالایی کار کند. برای درک بهتر باید منابع اطلاعاتی را در نظر بگیریم.

بهترین تیشرت برای سفارشات عمده

سفارش تیراژ بالا از تیشرت به این معناست که تیشرت باید برای رنج وسیعی از افراد مناسب باشد. برای مثال یک تیشرت یونیسکس 100% نخ پنیه برای اکثر مردم و سلیقه ها مناسب است. به علاوه یک تناسبی از سایر فاکتورها (کیفیت، قیمت، برند و …) نیز باید رعایت شود.

سفارش تیشرت برای گروه ها

با توجه به مطالب بالا و توزیع سایزها برای گروه ها، انتخاب سایز تیشرتها نباید خیلی سخت باشد. به سادگی از نسبت 1-2-3-3-1 استفاده بفرمایید و با توجه به موقعیت خود و شرایط گروه، تعداد درست تیشرت را انتخاب بفرمایید.

Leave a Comment