تیشرت طبیعت گردی

تیشرت طبیعت گردی

یکی از جذابیت های طبیعت گردی، علاوه بر خود طبیعت و لذت از زیبایی های اطرافت، پوشیدن تیشرت زیبا و جذاب می باشد. خیلی از عکسهایی که شما در کمپ ها و دور از شهر دارید، می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و تکرار نشدنی برای شما باشد. به همین خاطر با داشتن یک لباس متفاوت توی این عکسها، می‌توانید خاطره خود را درخشان تر کنید.

اگر با دوستان خود به کمپ بروید، فکر می کنید چه چیزی بین همه اینها مشترک هست؟ جنگل، رودخانه، اکیپ باحال دور آتش و شاید هم یه آواز دسته جمعی در کنار چادر و یک نوشیدنی در کنار هم.

می‌دونید چه چیزی به این ترکیب قشنگ نمیاد؟ تیشرت بیریخت! واقعا در کنار این همه زیبایی، اگر کسی تیشرت ضایع پوشیده باشد، احتمالا خیلی ضدحال هست.

ما در اینجا بهترین محصولاتی که توی سایت در رابطه با طرحهای طبیعت گردی، کمپینگ و آفرود هست رو بهتون معرفی می کنیم. در انتهای مقاله به شما می گوییم که چطور طرح دلخواه این تیشرت هارو خودتون درست کنید.

طرحهای آماده در سایت

ما در اینجا طرحهایی که توی سایت آماده هستند و می تونید خرید کنید برای شما معرفی کردیم. در انتهای این مقاله هم به شما ایده دادیم که چطور طرحهای آماده برای خودتون درست کنید.

این طرحهایی که وجود دارد روی محصولات مختلف مانند تیشرت، هودی، ماگ، دورس و … قابل چاپ می باشند.

Open your heart to new adventures

اگه شما هم برای طبیعت گردی یه کوله پشتی دارید و آماده کشف ادونچر جدید هستید، این تیشرت مناسب شماست

Keep it simple

شما هم کمپ ساده رو ترجیح می دهید؟ یه نگاه به این تیشرت جذاب و مینیمال بندازید پس!

Into the Wild

یک ترکیب رویایی از چیزی که توی کمپ انتظار داری ببینی، یک طرح جذاب و طرح منتخب بروبچه های پوشیتو برای سفر کمپی 🙂

Choose to live your own adventure

یه تیشرت جذاب با طرح چادر طبیعت گردی تو شب و یه طرح جذاب روش

Camp more, life is great

واقعا هم که شعار این تیشرت درسته. زیاد کمپ کنید چون زندگی فوق العاده هست.

Travel, money returns, time doesn’t

سفر کنید، پولتون برمیگرده ولی عمرتون هرگز! این یه شعاریه که واقعا باید بهش فکر کنیم

Camping

احتمالا یکی از بهترین تفریحات اینه که با دوستت پاشی و بری کمپ کنی. این تیشرت رو احتمالا میتونی برای خودت و دوستت تهیه کنی

Mountain camping

می خوای بری تو کوهها و کنار آبشار کمپ کنی. بهترین کار ممکن!

Chance of drinking

راست میگه؟ شانسی برای نوشیدن هست؟

کمپ با فولکس واگن

شما هم دوست دارید یه ون داشته باشید و باهاش به طبیعت برید؟

Jeep

کی هست که به خودرو جیپ و آفرود سواری علاقه نداشته باشه؟

Eat sleep camp

بهترین کار دنیا همینه. بخوری، بخوابی و کمپ کنی

تیشرت طبیعت گردی و کمپینگ طرح دلخواه

تیشرتهای ما مبنای نوع جنس و نوع چاپ دارای انواع مختلفی می‌باشد. با توجه به نوع سفر شما و اینکه احتمال این وجود دارد که این تیشرت را برای ساعتهای متوالی بر بدن داشته باشید، توصیه ما استفاده از تیشرت نخ پنبه می‌باشد. تیشرتهای بیسیک با توجه به اینکه ترکیب پلی استر در آنها وجود دارد، این احتمال وجود دارد که برای بعضی افراد هنگامی که ساعات طولانی از آن استفاده کنند، حساسیت زا باشد. پیشنهاد ما استفاده از تیشرت نخی می باشد. تیشرت پریمیوم، تیشرت دخترانه، تیشرت اورسایز(لش)، نیم تنه و تیشرت آستین بلند محصولات تمام نخ و از جنس درجه یک می باشند.

رنگ تیشرت برای اینکه تیشرت شما را از بقیه متمایز کند، بسیار مهم است. تیشرتهای پریمیم مردانه و زنانه ما دارای طیف گسترده ای از رنگها می‌باشد که شما با توجه به طرحتان می‌توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. توصیه ما به استفاده از رنگهای روشن می‌باشد. زیرا رنگهای روشن نمای بهتری در طبیعت دارند.

زرد، نارنجی، سفید، سبز سدری رنگهایی هستند که بیشترین همخوانی را با طبیعت دارند. اگر شما ایده خاصی در ذهنتان دارید می‌توانید به ما ایمیل بزنید و کارشناسان ما با تجربه خود به شما در این زمینه کمک خواهند کرد. تیم ما با انبوهی از تجربه در حوزه چاپ طرح دلخواه می‌توانند به بهبود طراحی شما برای تیشرت کمپ کمک کنند.

فونتی که شما انتخاب می‌کنید، بدانید که تاثیر بسیار مهمی در طراحی شما دارد. در مقاله نکاتی برای ایجاد طراحی بهتر روی تیشرت به این موارد پرداخته ایم.

برای چه تیشرتهای کمپ باحال هستند؟

یک تیشرت باحال برای کمپ به شما آرامش ذهنی برای هر سفر گروهی که در آن هستید می‌دهد. مانند زمانهایی که شما آرزو دارید که یک دکمه داشته باشید تا صداهای اضافی در کمپ را خاموش کنید. مانند صدای افراد مزاحم!!

به کمپ هایی که پیش از این رفتید فکر کنید، یا ایونت هایی که در آن شرکت کرده اید. این احتمال وجود دارد که تیشرتهایی از آن زمان در کمد شما باقی مانده باشد. با آنها به دقت نگاه کنید. ببینید که آیا این همان تیشرتهایی هست که دوست دارید در کمپهای بعدی بپوشید؟ این کمد لباسها مانند رزومه ای است که حاوی تکه ای از هر قسمتی از زندگی شماست. پوشیدن یک تیشرت در ایونتها و کمپها که زبان یکسانی داشته باشد، شما را تبدیل به یک فرد خاص و متفاوت می‌کند.

ما افراد زیادی را دیده ایم که با تیشرت های کمپ خود برنامه های متفاوتی می‌چینند. بعضی از آنها بعد از هر کمپ تیشرتهای خود را اهدا می‌کنند. بعضی، مانند برگی از دفتر یادگاری، تیشرتهای خود را نگاه می‌دارند. البته که شما نیاز نیست که این کارها را انجام دهید، شما می‌توانید یک تیشرت را برای کمپ ها و برنامه های خود، بارها و بارها بپوشید.

نه فقط برای دور آتیش

لازم نیست که حتما یک برنامه کمپ و طبیعتگردی باشد که شما این تیشرتهای کمپ را بپوشید. چیزی که ما در رابطه با تیشرتهای کمپ دوست داریم، این است که هم نوستالژیک است و هم امروزه ترند شده است. شاید بتوان آن را با تیشرت NASA مقایسه کرد که تقریبا همیشه روی بورس است. طرحهای با موضوع کمپ و طبیعت گردی قابل پوشیدن در شهر و دورهمی های دوستانه می باشد.

 تیشرتهای با طرح کمپ یک جلوه خاصی به شما اضافه می‌کند. این جلوه زمانی بهتر خود را نشان می‌دهد که توسط خودتان طراحی شده باشد.

به قسمت شروع طراحی سایت مراجعه کنید، تیشرت مورد نظر خود را انتخاب کنید و طرح باحال خود را روی تیشرت آپلود کنید. اگر هم دوست دارید چای آتشی خود را توی ماگ بنوشید، می‌توانید طرح دلخواه خود را روی ماگ هم پیاده کنید.

Leave a Comment