طراحی روی تیشرت

طراحی روی تیشرت

آیا شما طراح هستید و قصد طراحی روی تیشرت را دارید؟ مهم نیست که شما یک طراح حرفه ای در کار خود هستید یا به تازگی می‌خواهید این کار را شروع کنید، تعدادی از اصول طراحی هست که شما باید همیشه آن را در ذهن داشته باشید که به شما کمک می‌کند که محصول شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از همه مهم تر فروش بیشتری کنید.

همانطور که می دانید شما در سایت ما می توانید به وسیله چاپ روی تیشرت درآمد زایی کنید. شما با استفاده از دانش طراحی خود می توانید چاپ روی ماگ، چاپ روی شاسی، چاپ روی هودی و دورس انجام دهید.

1. مخاطب خود را بشناسید

طراحی رو تیشرت برای مخاطب

بهترین طراحان تیشرت معمولا دارای طرحی با ایده بسیار نو و جذاب برای هستند. اما باید به این نکته توجه کرد که در صورتی که شما مخاطب خود را نشناسید، ایده های شما برای طراحی روی تیشرت نمی‌تواند خیلی موثر باشد.

راههای زیادی هست که با کمک آنها می‌توانید مخاطب هدف خود را بشناسید. این بدان معنی است که وضعیت جمعیتی و اقتصادی بازار خود را بشناسید تا علایق آنها را با استفاده از تیشرت های خود هدف قرار دهید.

این بسیار مهم است، زیرا هنگامی که هدف شما بسیار گسترده باشد، در نهایت هیچ کس هدف شما نمی‌باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، کلمات کلیدی مربوط به بازار هدف خود را بشناسید و از آن نام برند خود را انتخاب کنید و این نام را با توجه به کلمات کلیدی انتخاب کنید.

2- یک لوگو برای خود ایجاد کنید

استفاده از لوگو  برای برندتان

فروش آنلاین تیشرت به نظر یک کار راحت و سر راست می‌باشد. اگرچه شما نیاز دارید که در این مورد حرفه ای باشید و یک برند مناسب ایجاد کنید. کسب و کار خود را با یک لوگوی خوب بشناسانید. در تبلیغات، پست های شبکه های اجتماعی، وبسایت، فروشگاه و همه جا از آن استفاده کنید. برندینگ همه این موارد کمک می‌کند که مشتریان شما، شما را به خاطر بسپارند. آنها برند شما را شناسایی می‌کنند و اگر آنها از طرحهای روی تیشرت شما خوششان بیاید راحت تر شما را دوباره در اینترنت پیدا می‌کنند.

ابزارهای آنلاینی هست که شما با استفاده از آن می‌توانید لوگوی خود را ایجاد کنید. یک ابزار آنلاین، لوگو ساز پلیس ایت است. لازم نیست که حتما هزینه جداگانه برای طراح بدهید یا از نرم افزارهای پیچیده استفاده کنید. شما می‌توانید لوگوی خود را شخصی سازی کنید و مطمئن شوید که یک طرح اورجینال و درجه یک دارید.

3. طرح های زیادی روی تیشرت درست کنید

ایجاد طرح های مختلف روی تیشرت

اگر شما مخاطبان خود را به درستی بشناسید، باید احتمالا چند طرح اولیه در ذهن خود داشته باشید که برای آنها مناسب باشد. اگرچه دانستن اینکه کدام طرح میتواند محبوب تر باشد بسیار سخت است، اما قبل از اینکه طرح خود را پیاده کنید، لازم است که به اندازه کافی فکر کنید.

از لیست ایده های خود، حدود 5 ایده را انتخاب کنید، این طرح ها را روی تیشرت ها پیاده سازی کنید و مطمئن باشید که حداقل 1-2 تا از این طرح ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت و پرفروش خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید به افرادی که در زمینه طراحی تبحر دارند، سفارش طراحی یک طرح زیبا برای قرار دادن روی تیشرت و هودی و… دهید. این افراد با تجریه ای که دارند یک طرح زیبا ایجاد می‌کنند و شما می‌توانید با قرار دادن این طرح ها در سایت کسب درآمد کنید و هزینه انجام شده برای طراحی به آن شخص را پوشش دهید.

4. به ایده های خود نمک اضافه کنید!

از شوخی، با نمک بازی و … استفاده کنید تا طرح های شما مورد توجه افراد بیشتر قرار بگیرد.

تجربه ثابت کرده است که ایده های بامزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

5. طراحی ساده روی تیشرت بهتر جواب می دهد

طرح ساده روی تیشرت

هنکامی که میخواهید یک طرح پرفروش ایجاد کنید، همیشه سادگی را مد نظر قرار دهید. طرح شما نیاز دارد که به روشنی و سادگی یک پیام را به مخاطب هدف خود منتقل کند. از این رو نه از فونت های بسیار کوچک و نه از طرح های گرافیکی بسیار پیچیده پرهیز کنید. (مگر در موارد خاص که بازار هدف شما پیچیدگی را دوست دارد.)

مخاطب هدف شما باید پیام طراحی شما را در کسری از ثانیه دریافت کند. این وظیفه شماست که تشخیص بدهید آیا یک طرح گرافیکی پیچیده با کلی نوشته برای مخاطب شما مناسب است یا خیر. اگرچه تقریبا اکثریت تیشرت های پرفروش طرح های بسیار ساده ای دارند.

6. رنگ های انتخابی طراحی خود را محدود کنید

رنگ های طراحی محدود

قبل از ایجاد تکنولوژی چاپ DTG بر روی تیشرت، تقریبا تمامی تیشرت ها به روش چاپ سیلک تولید می‌شدند. این باعث می‌شد که طراح ها در طرح ها خود از حداقل رنگ استفاده کنند، زیرا هرچه تعداد رنگ ها کمتر باشد، هزینه تمام شده تیشرت کمتر می‌باشد.

با به وجود آمدن تکنولوژی چاپ مستقیم، شما می‌توانید در طرح خود با مقدار نامحدود رنگ داشته باشید، اما نباید در این کار زیاده روی کرد. دلایل آن عبارتند از:

  1. در ظاهر کار بسیار حرفه ای تر می‌باشد.
  2. از پیچیدگی کار کم می‌کند. از این رو پیام شما با مخاطب راحت تر منتقل می‌شود.
  3. کمک می‌کند که به بیننده ها این پیام را برسانید که این طرح برای تیشرت ساخته شده است.
موکاپ طراحی تیشرت

7. موکاپ طراحی تیشرت خود را در معرض دید قرار دهید

به مشتریان خود موکاپ طرح خود روی تیشرت را نشان دهید. شما نه تنها می‌توانید موکاپ طرح خود را روی تیشرت، بلکه روی ماگ و هودی و دورس و شاسی و … هم ایجاد نمایید. استفاده از عکس های با کیفیت بسیار مهم است. این را به خاطر داشته باشید که مشتریان شما نمی‌توانند که محصول شما را از پشت کامپیوتر لمس کنند، تنها چیزی که آنها می‌بینند، تصویری است که شما به آنها نشان می‌دهید. سایت ما این امکان را دارد که موکاپ های نزدیک به واقعیت از محصولات ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این موکاپ ها استفاده کنید و به همه نشان دهید.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

8. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

همانطور که اشاره کردیم استفاده از لوگوی زیبا در المان های برند شما در ساخت اعتماد مشتریان کمک می‌کند. شبکه های اجتماعی ابزار بسیار مناسبی برای برنامه برندینگ شما می‌باشد. از المان های بصری زیبا استفاده کنید تا مخاطبانتان را درگیر خودتان کنید.

یک برند حرفه ای با استفاده از اعتماد مشتریان خود، کسب و کار خود را می‌سازد. استفاده از شبکه های اجتماعی این اعتماد ساختن را پر رنگ تر می‌کند. شبکه های اجتماعی خود را با استایل زیبا بسازید.

جمع بندی

بنجامین فرانکلین

حرفه ای ترین طراحی های تیشرت، آنهایی هستند که طرح منسجمی دارند نه آنهایی که به نظر می‌آیند که از ترکیب المانهای بی ربط درست شده اند.

بنابراین هنگامی که شما طراحی می‌کنید، از خودتان بپرسید که چگونه می‌توانید از تداخل بین طرح گرافیکی و نوشته خود جلوگیری کنید. همچنین از المان های پس زمینه در جاهای مناسب استفاده کنید. از اینکه طراحی های شما شببیه لوگوی دو بعدی شود بپرهیزید. (مگر اینکه شما از عمد این نیت را داشته باشید.)

اغلب اوقات، مردم تیشرتی را می‌پوشند که به طور حرفه ای طراحی شده باشد و یک معنی و مفهمومی همراه آن باشد تا طرح های گرافیکی که بی ربط به نظر می‌رسند.

در اینجا به پایان 8 نکته ای می‌رسیم که در صورتی که شما آن را در طرح های خود به کار ببرید، شانس اینکه یک محصول بتوانید از طریق سایت پوشیتو کسب درآمد کنید و تیشرت پرفروشی داشته باشید، بسیار زیاد است.

Leave a Comment