ایده هایی برای چاپ تیشرت یادبود و پس از وفات

ایده هایی برای چاپ تیشرت یادبود و پس از وفات

وقتی یکی از عزیزان ما فوت می‌کند، یکی از سخت ترین اتفاقات ممکن برای هر کس در زندگی او می‌باشد. ما اینجا در پوشیتو تلاش کردیم که ایده هایی برای یادبود شخص پس از وفات او بدهیم تا شما بتوانید تیشرت مناسب با آن را چاپ کنید.

ما تیشرتهای مناسبتی زیادی را چاپ کرده ایم. این تیشرتها شامل تیشرتهای خیریه برای هزینه مراسم خاکسپاری، هدایای تبلیغاتی، هدیه بازنشستگی، تیشرتهای خانوادگی، پیاده روی های سالانه، هدیه برای پارتنر و موارد دیگر.

در این مقاله، گام به گام تا طراحی تیشرت یادبود و وفات بیان شده است. این گام ها شامل ایده و تمپلیت و همچنین نکات طراحی حرفه ای برای اینکه بتوانید تیشرت یادبود شخصی سازی شده خود را بسازید با آن خاطره های دوست داشتنی بسازید.

از عکس استفاده کنید

اغلب تیشرتهای یادبود از تصویر یا عکس شخص وفات یافته استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که برای یافتن عکس مناسب زمان زیادی را بگذارید زیرا این قسمت مهمترین قسمت طراحی شما می‌باشد. فراموش نکنید که استفاده از عکس با کیفیت بسیار مهم است. ما در اینجا نکاتی برای انتخاب بهتر در عکس برای شما بیان می‌کنیم.

نکته های انتخاب عکس یادبود

قرار دادن عکس عزیز از دست رفته روی تیشرت، پرمعنی ترین روش برای ارتباط خانواده، دوستان و بستگان می‌باشد. همچنین انتخاب عکس مناسب برای ارتباط بصری جنبه های مثبت زندگی آن شخص بسیار مهم است.

یک تصویر مناسب انتخاب کنید

در حالت ایده آل تصویر شخص باید همراه با یک لبخند باشد، با یک ظاهر سلامت، لباس مناسب و نور کافی. یک تصویر از زمانی که جوانتر باشد هم مناسب است اما نباید برای خیلی گذشته باشد. زیرا با تصویری که عموم افراد او را می‌شناسند خیلی تفاوت دارد.

بهتر است از تصاویری که افراد دیگر هم در آن عکس حاضر هستند خودداری کنید. اگر شخص وفات یافته یک کلاه یا لباس خاصی دارد که به عنوان ویژگی او شناخته می‌شود، بهتر است که در عکس انتخابی خود، آن آیتم نیز وجود داشته باشد.

انتخاب عکس یادبود برای چاپ روی تیشرت

هنگامی که عکس را انتخاب کردید، روشهای زیادی هست کی می‌توانید عکس خود را بهینه کنید. شما همچنین می‌توانید با واحد طراحی ما در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه عکس را برای شما ایجاد کند. (DESIGN@POOSHITO.COM)

دوربری و حاشیه عکس

یکی از مواردی که بعد از عکس بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، دوربری مناسب عکس و اضافه کردن یک فریم به عکس می‌باشد. عکس را با بهترین حالتی که می‌توانید، دوربری کنید و به آن یک فریمی اضافه کنید که جلوه عکس را بهتر کند.

اگر المان های اضافی در عکس موجود می‌باشد، مانند پس زمینه یا فرد دیگر، آن را نیز حذف کنید. اگر شما نرم افزارهای حرفه ای مثل فوتوشاپ ندارید، می‌توانید از نرم افزار های جایگزین و ساده برای فوتوشاپ استفاده کنید. همچنین می‌توانید این کار را به دپارتمان طراحی پوشیتو بسپارید.

فریم عکس برای یادبود

از عکس با رزولوشن بالا استفاده کنید

این یک نکته فنی است. اما این یکی از مهم ترین اشتباهاتی است که افراد مرتکب می‌شوند. برای چاپ عکس، کیفیت آن بسیار مهم است. حتی اگر شما یک عکس عالی انتخاب کنید، یک عکس با رزولوشن پایین امکان ایجاد یک چاپ با کیفیت خوب را تقریبا ناممکن می‌کند. خوشبختانه نکاتی هست که با آن می‌توانید مطمئن شوید که فایلی که آپلود می‌کنید مناسب می‌باشد.

برای بهترین کیفیت چاپ، عکسها باید دارای تراکم رنگی 200 dpi یا بیشتر باشند. بیشتر موبایل های به روز، رزولوشن بالایی دارند، از این رو عکسهایی که به تازگی از شخص مرحوم گرفته اید، احتمالا مناسب هستند.

برای عکسهایی که چاپ شده اند، آنها را با تراکم 300 dpi یا بالاتر اسکن کنید. این کار باعث می‌شود که کیفیت عکس هنگام چاپ خراب نشود. بیشتر اسکنرها این قابلیت را دارند.

بیشتر عکسهایی که از اینترنت می‌گیرید، رزولوشن پایینی دارند. در صورت امکان، عکس اصلی را پیدا کنید و بارگزاری کنید.

رنگی یا سیاه سفید

طرحهای رنگی، معمولا بهتر جواب می‌دهند و جلوه بهتری روی لباس دارند؛ اما معایبی نیز دارند که برای شما بیان می‌کنیم. اگر مواظب نباشید بعد از مدتی ظاهر آن خراب می‌شود. همچنین ممکن است به علت اینکه احساس وجود صورت روی لباس هست، کمتر پوشیده شود.

عکسهای رنگی اندکی ملو تر هستند. یک ظاهر کلاسیک دارند وتیشرت قشنگی هم خواهید داشت. آنها لکه های روی صورت را نشان نمی‌دهند و کمتر احتمال خراب شدن آنها هست.  علت آن هم این است که با رنگ تیشرت ترکیب می‌شود و طبیعی جلوه می‌کند.

انتخاب رنگ تیشرت یادبود

نکته حرفه ای: یک کلاژ بسازید. این کار ممکن است به یک فرد حرفه ای با مهارت های فتوشاپ نیاز داشته باشد، اما یک کلاژ دوست داشتنی از عکس ها ایده فوق العاده ای است و طرحی چشمگیر را ایجاد می‌کند. اگر تعداد زیادی عکس دارید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که از کدام یک استفاده کنید، این یک راه حل عالی است. برخی از ابزارهای آنلاین رایگان وجود دارد که به شما امکان ایجاد  کلاژ را می‌دهد، مانند PicMonkey.

اضافه کردن المانهای طراحی

هنگامی که عکس خود را انتخاب و بهینه کردید، زمان آن است که آنها را آپلود کنید و پروسه طراحی را شروع کنید. المان های طراحی در سراسر اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه ما به این المانها اشاره می‌کنیم:

بال، ابرها، گل، تاج گل، قاب، بنرها، کبوتر، گل رز، شمع، قلب، فرشتگان، هاله، راه پله، تاج پادشاهی

نکته هایی برای استفاده از المان های طراحی

استفاده از المان های طراحی یک منحصر به فردی به طراحی شما اضافه می‌کند. اما ملاحظاتی وجود دارد که می‌تواند طرح شما را بهتر از طراح بدون المان کند.

آن را شخصی و مرتبط کنید. المانهایی را انتخاب کنید که به طور مستقیم به شخص متوفی مربوط است که به نحوی که شما درباره آنها احساس می‌کنید. تصاویر استاندارد به خوبی کار می‌کند، اما اگر شخصی باشد، بهتر است. احتمالا هر کس به چیزی شناخته می‌شود. برای مثال تفریح یا علاقه مندی خاص یا علاقه شخصی عمیق. برای مثال اگر شخص مرحوم نویسنده است، از یک کتاب یا قلم استفاده کنید.

طرح را ساده نگه دارید. قدرت زیادی در سادگی است و ساده نگه داشتن طرح می‌تواند بهترین انتخاب باشد. گذاشتن المانهای زیاد یا عکسهای متنوع می‌تواند به سردرگمی بیانجامد. اگرچه اضافه کردن المانهای مختلف می‌تواند وسوسه کننده باشد، طراحی های ساده جواب بهتری می‌دهد.

نکته حرفه ای: المان های مذهبی چطور؟ در استفاده از عناصر مذهبی بیش از حد یا طرحهای مذهبی افراطی مراقب باشید، به خصوص اگر فرد متوفی فردی مذهبی نبوده باشد. آنچه را که در نظر شخص مرحوم و همچنین اعضای خانواده مناسب بود را در نظر بگیرید. اگر از تیشرت برای جمع‌آوری اعانه استفاده می‌کنید، این موضوع  بسیار مهم است زیرا در صورت عدم رعایت منجر به سو تفاهم خواهد شد.

جزییات زندگی را اضافه کنید

برای بیشتر تیشرتهای یادگاری، مقدار اطلاعاتی که در طراحی ایجاد می‌شود باید حداقل باشد. البته اطلاعات مهم که همیشه برای همه آشنا هست. اینها نکات مهمی است که باید استفاده کنید.

نام – نام آنها همیشه مهم است. به خصوص در زیر عکس. نام کامل او را بنویسید یا اگر لقب مناسبی دارد، می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

سالهای زندگی او – تاریخ تولد و وفات در زیر نام او اضافه می‌شود.

شناخته شده – این قسمت می‌تواند شامل اعتبار، دستاورد، شهرت یا مهم ترین نقشی که او داشت باشد. مانند پدر، مادر، برادر، مدیر، رییس

فرزندان و خانواده – این قسمت کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اگر فرد مرحوم، خانواده یا حلقه دوستان نزدیکی داشت، آنها را به فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که می‌توانید از پشت پیراهن نیز استفاده کنید.

فونت های مناسب را انتخاب کنید

انتخاب فونت بخش مهمی از طراحی تیشرت یادبود می‌باشد. فونت به تنهایی می‌تواند معنای زیادی را منتقل کند. در حالت ایده آل، انتخاب فونت باید در عین خوش سلیقگی و مناسب بودن، معنادار و زیبا به نظر برسد.

  • از هر گونه فونت کارتونی، فانتزی، عجیب، بیش از حد متفاوت یا بیش از حد بولد اجتناب کنید.
  • فونت های دست نویس انتخاب فوق العاده ای هستند، به خصوص زمانی که با یک فونت ساده ترکیب شوند.
  • نهایتا دو یا سه فونت مختلف استفاده کنید، اما نه بیشتر از آن.
  • می تواند در بالا نوسته را به صورت قوس دار بنویسید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، مقاله انتخاب بهترین فونت برای روی تیشرت را ملاحظه بفرمایید.

درست سفارش دهید

هنگامی که طرح شما آماده شد، زمان آن است که سفارش خود را ثبت کنید. در نظر گرفتن دقیق تصمیمات ذکر شده در زیر، تضمین می‌کند که محصولی با کیفیت تولید خواهد شد که همه افراد آن را دوست خواهند داشت.

سبک تی شرت – تیشرتهایی با استاندارد و فیت مناسب سفارش دهید تا مطمئن شوید که به خوبی متناسب با همه و اندازه‌بندی دقیق هستند. در نظر بگیرید که آیا باید همه یونیسکس را بخرید یا تیشرت مردانه و زنانه را جداگانه خریداری می‌کنید.

رنگ تی شرت – در حالی که مشکی نشان دهنده غم و اندوه در مراسم است، سفید نماد پاکی، بهشت، امید و نور است. نکته مهم این است که از تیشرتهای رنگی اجتناب کنید، اما در صورت لزوم، رنگ های خنثی مانند سدری یا طوسی را انتخاب کنید.

محل چاپ – چاپ جلو تمام اندازه برای اکثر پیراهن‌های یادبود بهترین نتیجه را می‌دهد، اما در صورت نیاز می‌توانید از پشت تیشرت برای اضافه کردن جزییات استفاده کنید. ترکیب کلاسیک چاپ سینه سمت چپ با طرح تمام صفحه در پشت، همیشه انتخاب مناسبی است.

سایز بندی برای سفارشات گروهی – در صورت امکان قبل از سفارش تیشرت، اندازه های همه افراد را بپرسید. کودکان و خردسالان را نیز در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر، مقاله تفیکیک سایز تیشرت برای سفارشات عمده را ملاحظه بفرمایید.

این تمام چیزی است که ما می‌توانیم به شما بگوییم. امیدواریم این نکات به شما در مسیر ساخت لباسهای سفارشی یادبود فرد متوفی کمک کند. اگر سؤالی دارید یا به کمک طراحی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید یا چت کنید. تخصص ما در پوشیتو کمک به شما برای انتخاب بهترین طراحی می‌باشد.

Leave a Comment