مقایسه تیشرت زنانه و یونیسکس

مقایسه تیشرت زنانه و یونیسکس

هنگامی که می‌خواهید طرح دلخواه خود را روی تیشرت چاپ کنید، یکی از تصمیماتی که باید بگیرید، فیت تیشرتی است که باید استفاده کنید. دو تا از محبوبترین فیت ها برای چاپ طرح دلخواه روی تیشرت، تیشرت زنانه و تیشرت یونیسکس می‌باشد.

در حالی که هر کدام مزایای خود را دارند، فهمیدن تفاوت ها در این دو تیشرت بسیار مهم است برای اینکه بتوانید بهترین استایل و فیت را هنگام پوشیدن آن داشته باشید.

مهم ترین تفاوت بین تیشرت یونیسکس و تیشرت زنانه، همانطور که از نام آن مشخص است این است که تیشرت زنانه برای خانم ها طراحی شده است، در حالی که تیشرت یونیسکس هم برای خانم ها و هم برای آقایان طراحی شده.

فیت تیشرت خانم ها با توجه به فرم بدن و همچنین انتظارات فرهنگی و اجتماعی از اینکه خانم ها چظطور باید لباس بپوشند متفاوت است. برای مثال تیشرت زنانه احتمالا فیت چسبان تر داشته باشد یا حالت کراپ داشته باشد، در حالی که تیشرت های یونیسکس فیت آزادتری دارند.

از طرف دیگر تیشرتهای یونیسکس به این منظور طراحی شده اند که توسط همه افراد پوشیده شوند. صرف نظر از جنسیت یا فرم بدن شخص. این نوع از تیشرت عموما در طراحی جنسیت را در نظر نمی‌گیرد و در مقایسه با تیشرت زنانه محدودیت کمتری برای شخص دارد. فقط این را در نظر بگیرید که این گفته ها عمومیت دارند و ممکن است در شرکت های تولیدی پوشاک با هم متفاوت باشند.

صنعت پوشاک بسیار متنوع است؛ لباسی که یک شخص ممکن است یونیسکس در نظر بگیرد، شخص دیگر آنگونه فکر نکند. این را هم در نظر داشته باشید که بعضی از افراد تمایل دارند که لباس هایی که برای جنس مخالف طراحی شده است را بپوشند. در نهایت این انتخاب شخصی هر فرد است که دوست دارد و راحت است که چه نوعی از تیشرت را بپوشد.

خب با این مقدمه اجازه دهید که به بررسی هر کدام از این تیشرتها بپردازیم.

تیشرت یونیسکس: راحتی برای شما

ما در پوشیتو، تیشرتهای یونیسکس را با نام تیشرت پریمیوم عرضه می‌کنیم. این تیشرتها به علت قابلیت چندگانه شان بسیار محبوب هستند. این تیشرتها طوری طراحی شده اند تا یک فیت راحت و ریلکس را برای انواع بدن ها ارائه دهد.

ویژگیهای اصلی تیشرت یونیسکس:

تناسب و شکل: تی‌شرت‌های یونیسکس شکل ساده و صاف دارند که این موضوع باعث میشود خانم و آقا بتوانند آن را بپوشند. این موضوع باعث می‌شود آن را برای کسانی که فیت گشاده و ساده را ترجیح می‌دهند، مناسب باشد.

اندازه آستین: تی‌شرت‌های یونیسکس معمولاً دارای آستین‌های بلندتر و آزادتری هستند که تا آرنج امتداد می‌یابند و ظاهری ساده و  به آن‌ها می‌دهد.

یقه: یقه تی‌شرت‌های یونیسکس اغلب یک یقه کلاسیک است که معمولا این یقه به صورت یقه گرد می‌باشد.

قد: این لباس ها معمولا بلندتر هستند و پوشش کافی برای بالاتنه را ایجاد می‌کنند.

کمر و باسن: تی‌شرت‌های یونیسکس دارای عرض یکنواخت از سینه تا کمر می‌باشد که می‌تواند باعث می‌شود که برجستگی اطراف باسن دیده نشود.

تی‌شرت‌های یونیسکس به این دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که یک فیت آزاد دارند و همه افراد با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنند.

تی شرت زنانه: ظرافت دوخته شده

در طرف دیگر، تی شرت های برش زنانه برای جلوه فرم اندام زنانه طراحی شده اند و ظاهری کانتور و متناسب را ارائه می‌دهند.

برخی از ویژگی های کلیدی تی شرت های زنانه عبارتند از:

تناسب و شکل: تی‌شرت‌های زنانه دارای تناسب مشخصی هستند که در شانه‌ها باریک‌تر و در ناحیه باسن پهن‌تر است و ظاهری زیبا و زنانه را ارائه می‌دهد.

قد آستین: آستین‌های تی‌شرت‌های زنانه معمولاً کوتاه‌تر و جذب تر هستند و اغلب به نزدیک به سر شانه هستند.

یقه: تی شرت های زنانه ممکن است دارای گزینه های مختلف یقه، از جمله یقه 7 و یقه گرد باشد که برای یقه زنانه جذاب تر است.

قد: تی‌شرت‌های زنانه معمولاً کوتاه‌تر هستند، و برای کسانی که ظاهر کوتاه‌تری را ترجیح می‌دهند یا می‌خواهند برجستگی کمرشان را نشان دهند، انتخابی عالی است.

کمر و باسن: این تی‌شرت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت کمر باریک‌تر و در ناحیه باسن پهن‌تر باشند تا فرم زنانه را بهتر نمایش دهند.

تی‌شرت‌های زنانه برای کسانی که می‌خواهند هنگام پوشیدن تیشرت جذاب تر به نظر برسند، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

ما در پوشیتو علاوه بر تیشرت پریمیوم، تیشرت زنانه، تیشرت آستین بلند، تیشرت لش و نیم تنه داریم.

Leave a Comment