تیشرت مخصوص طرفداران گروههای موسیقی

تیشرت مخصوص طرفداران گروههای موسیقی

خیلی از مردم طرفدار گروههای موسیقی به خصوص راک هستند. همچنین علاقه مند دارند که استایل مورد علاقه خود را با تیشرت های طرح دلخواه بپوشند. همچنین پیدا کردن آن در فروشگاهها ساده نیست. اگر هم خیلی بگردیم، در نهایت چند طرح خاص پیدا خواهیم کرد. خیلی از این طرحها در ایران هم کمتر شناخته شده است. در نهایت اینکه اگر شما دیوانه موسیقی باشید، کار سختی خواهید داشت.

پیدا کردن تیشرت گروه موسیقی

در یک فروشگاه لباس رفته بودم. به تیشرتهای روی دیوار دقت کردم. روی یکی از تیشرت ها عکسی از نیروانا را دیدم که به دیوار آویزان شده بود. طراحی آن باحال بود و تیشرت کاملا راک اند رول بود، اما کمی تعجب کردم که چطوری یک همچین تیشرتی در یک فروشگاه تیشرت معمولی پیدا می شود؟

بعد از این موضوع بود که کمی به تیشرتهای حاوی گروههای موسیقی بیشتر دقت کردم. همچنین به دنبال عکسهای آن در اینترنت گشتم. دقت کردم که طرفداران این دو گروه به دو قسمت تقسیم می شوند. در یک سمت کسانی هستند که به ترندهای جدید علاقه نشان می دهند. در طرف دیگر افرادی که به گروههای راک کلاسیک مانند متالیکا و AC/DC پایبند هستند.

انواع تیشرتهای گروههای موسیقی

با این مقدمه درباره طرفداران گروههای موسیقی و سلایق آنها، بیایید نگاهی بیندازیم به انواع معروفترین تیشرت های گروههای موسیقی که در اینجا برای شما آورده ایم. بیشتر این طرحها در فروشگاه پوشیتو موجود است. این طرحها نه تنها بر روی تیشرت یونیسکس، که روی تیشرت زنانه، تیشرت آستین بلند، هودی و دورس نیز وجود دارد.

کاور آلبوم ها

همانطور که از نامش مشخص است، لباسهایی هستند که عکس کاور یک آلبوم را بر روی لباس قرار می دهند. به همین سادگی.

آلبوم گروه نیروانا

حتی اگر کسی نیروانا را نشناسد (مگه داریم!) احتمالا این عکس را می شناسد. این عکس همانقدر معروف هست که آن آلبوم فوق العاده بود. کاور آلبوم In Utero قرار بود که رابطه کرت کوبین را با وضعیت جدید و گروهش نشان دهد.

لینک خرید تیشرت Nirvana از پوشیتو

آلبوم گروه جاب دیویژن

این تیشرت، عکسی از اولین آلبوم گروه راک انگلیسی Joy Division به نام Unknown Pleasures می باشد.

لینک خرید تیشرت Joy Division از پوشیتو

عکس معروف از بیتلها

چه چیز می توان در رابطه با بیتل ها و آلبوم Abbey Road گفت که قبلا گفته نشده باشد؟ بله، این آلبوم بسیار نمادین است. همه کسانی که از آن خیابان می گذرند، عکسی مشابه عکس بالا می گیرند.

لینک خرید تیشرت گروه بیتلز Abbey road از پوشیتو

پرتزه

این قسمت بیشتر برای ستاره های پاپ معمول است تا گروه های راک. این تیپ از عکس ها معمولا همراه با پرتره ای تمام قد از خواننده اصلی یا تمام گروه است.

تیشرت گروه The Who

تیشرت گروه The Who با نمایی از Roger Doltery در حال خواندن در یک کنسرت. می توان گفت با نمای معمول که از عکسهای خواننده ها وجود دارد، متفاوت است.

تیشرت گروه Beastie Boys

گروه Beastie Boys روی تیشرت یک خانم زیبا

لینک خرید تیشرت Beastie boys از پوشیتو

پرتره ای از باب مارلی روی تیشرت

شاید بیشترین تصویر صورتی که روی تیشرت چاپ شده باشد، تصویر باب مارلی باشد. واقعا روی تیشرت سفید هم عالی می باشد.

لینک خرید تیشرت باب مارلی از پوشیتو

برای فروش در تورها

این تیشرت ها برای این طراحی شده اند که در هنگام تور یک گروه موسیقی به طرفداران آن فروخته شود. معمولا در هنگام کنسرت ها به قیمت بسیار بالایی فروخته می شود. اما می توان آن را از طریق سایت به قیمت تیشرت معمولی خریداری کرد.

تیشرت رولینگ استون

رولینگ استون به همراه تیم بازاریابی خود تصمیم گرفتند که برای تور سال 2013 خود کمی متفاوت عمل کنند. آنها نام شهرهایی که تور از آنها می گذشت را روی تیشرت چاپ کردند و برای فروش گذاشتند.

تیشرت گروه متالیکا ءMetallica

این تیشرت متالیکا، یک تیشرت تیپیکال برای فروش در کنسرت ها است. در جلوی تیشرت، تصویر رسمی تور قرار گرفته است و در عقب شما تاریخ های کنسرت را دارید.

لینک خرید تیشرت متالیکا از پوشیتو (آخه طرفدار متالیکا باشی و این تیشرتو نخری!!)

تیشرت گروه The smiths

قسمتی از تور The Smiths در سال 1984، این تیشرت کمیاب به طرفداران این گروه در طی کنسرت فروخته شد.

تیشرت همراه با لوگو

همانطور که قبلا اشاره کردم، هنگامی که گروه ها به یک حد از شهرت می رسند، از اینکه صرفا یک گروه موسیقی باشند، خودداری می کنند. آنها مانند یک برند می شوند که لوگو و شعار مخصوص خود را دارند. این نوع تیشرت ها شامل همین لوگو هستند. این لوگو می تواند تنها یک فونت باشد، یا یک تصویر گرافیکی از نام یا آیکون آنها باشد.

لوگو گروه AC/DC

تیشرت AC/DC کاملا کلاسیک طراحی شده است. به عنوان یکی از معروفترین گروههای موسیقی راک، این به عنوان یکی از نمادین ترین آنها تبدیل شده است.

لینک خرید تیشرت AC/DC از پوشیتو

تیشرت گروه رامونز

یکی از اولین تیشرت های به این سبک می باشد. تیشرت Ramons با یک طراحی زیبا نشان داده است که طراحی متفاوت چگونه می تواند موانع را پشت سر بگذارد.

تیشرت گروه لد زپلین

در یمانی که بیشتر مردم اعتقاد دارند که یک فرشته هستند یا یک الهه ایکاروس، این عکس الهه آپولو را نشان می دهد. خدای نور و موسیقی. این اثر احتمالا از کار نقاش آمریکایی ویلیام ریمر به نام Evening (The Fall of Day) اقتباس شده است. لوگو همراه با نام لد زپلین همگام سازی شده است.

لینک خرید تیشرت LED-ZEPPELIN از پوشیتو

تیشرت run-dmc

Run-D.M.C یکی از تاثیرگذارترین کارها را در حوزه پوشاک در سبک هیپ هاپ انجام داده است. اگر چه این گروه مدت هاست که کار ضبط موسیقی را کنار گذاشته است. اما اثر زیبای آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

لینک خرید تیشرت RUN DMC از پوشیتو

نماد گروه ها

نماد گروهها که mascot نیز نامیده می شود به عنوان نمایانگر آن گروه می باشد. خیلی وقتها این اعتقاد وجود دارد که این نماد برای هر گروه شانس و اقبال به همراه می آورد. در موسیقی متال، گروهها هر کدام داستانی از mascotها دارند. این نمادها برای هر گروه بسیار مهم است و طرفداران آنها تعصب زیادی روی این نمادها دارند.

تیشرت گروه Iron maiden

Eddie the Head نماد معروف گروه هوی متال Iron Maiden می باشد. این زامبی روی کاور تمامی آلبومهای این گروه وجود دارد. همچنین این شخصیت در لباسهای این گروه و یک بازی کامپیوتری نیز وجود دارد.

لینک خرید تیشرت IRON MAIDEN با نماد Eddie از پوشیتو

تیشرت گروه motorhead

Snaggletooth  نامی است که به نماد این گروه بریتانیایی داده شده است. اگرچه این تنها عکس یک سر است، اما نشانگر ترس همراه با احترام است.

لینک خرید تیشرت motorhead از پوشیتو

تیشرت گروه Megadeath

لزومی ندارد که تمامی تیشرتهای هوی متال تیره باشد. این نماد که برای گروه Megadeath می باشد Vic Rattlehead نام دارد که چند اثر نقاشی کلاسیک را دوباره بازآفرینی کرده است.

آنهایی که از یک آهنگ الهام گرفته اند

همانطور که از نام آن مشخص است، این لباس ها از یکی از آهنگهای معروف گروه الهام گرفته شده است. آنها می توانند قسمتی از متن یا نمایش گرافیکی از متن باشند.

تیشرت برگرفته از گروه Frankie goes to Hollywood

همانند Ramones، این یکی از مواردی است که تیشرت، گروهی را که از آن ریشه گرفته است، تحت الشعاع قرار می دهد. Frankie goes to Hollywood نام یک گروه راک انگلیسی در دهه 80 بود که در سال 1984 به خاطر آهنگ Relax بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تیشرت cool as f$#k

مثال دیگری از یک تیشرت که بسیار معروف شد. گفته می شود که این گروه تیشرتهایی که با عبارت Cool as Fuck فروخته است از خود موسیقی بیشتر است.

لینک خرید تیشرت cool AF از پوشیتو

تیشرت گروه پینک فلوید

تیشرتی که از آهنگ پینک فلوید به نام What do you want from me الهام گرفته شده است.

خب این بود لیستی از تیشرتهایی که از گروههای موسیقی الهام گرفته شده است.

خیلی از مردم اعتقاد دارند که افرادی که تیشرتهای یک گروه با آن لوگو را می پوشند، حتما باید آشنایی کامل با آن گروه و عقاید آن گروه داشته باشند. مثلا در صورتی شما می توانید تیشرت گروه رولینگ استون را بپوشید که تقریبا همه آهنگهای آن گروه را گوش کرده باشید. اما گروهی دیگر اعتقاد دارند که در صورتی که از گرافیک آن تیشرت خوشتان آمد، می توانید تیشرتی با لوگو آن گروه بپوشید.

نظر شما چیست، به نظر ما برای پوشیدن لوگوی یک گروه باید حتما طرفدار پرو پا قرص آن گروه باشید؟ اگر علاقه مند هستید که محصولات بیشتری در رابطه با موسیقی را ملاحظه بفرمایید، از طریق لینک زیر فروشگاه ما را ملاحظه بفرمایید.

لینک فروشگاه با فیلتر موسیقی

Leave a Comment