ایده های خلاقانه برای طراحی تیشرت استارتاپ ها

ایده های خلاقانه برای طراحی تیشرت استارتاپ ها

تیشرتها برای استارتاپها مانند کارتهای ویزیتی هستند که متحرک می‌باشند. همه اعضای یک گروه استارت اپ بر روی تیشرت خود حساس هستند و می‌خواهند که تا حد ممکن بهترین طراحی را برای تیشرت استارتاپی خود به نمایش بگذارند.

ما در پوشیتو اهمیت بازاریابی و تبلیغات برند شما را متوجه می‌شویم. راههای گوناگونی برای انجام آن وجود دارد اما راهی که ما معرفی می‌کنیم استفاده از تیشرتهای طرح اختصاصی می‌باشد. این کار به کارمندان حس غرور و تعلق می‌دهد.

در این مقاله ما بعضی از بهترین تیشرتهای استارتاپی را که تا به حال دیده ایم گردآوری کرده ایم. ما این لیست را بر اساس خلاقیت و زیبایی کلی آن طبقه بندی کرده ایم. این لیست ترتیب بندی خاصی ندارد.

Dropbox

احتمالا شما هم با دراپ باکس و خدمات آن آشنا هستید. طراحی این تیشرت بسیار ساده و مینیمال است، اما بسیار کارامد. نکته ای که باید توجه کرد این است که رنگ تیشرت، رنگ سازمانی شرکت است و در چاپ لوگو روی تیشرت هیچ چیز اضافه ای وجود ندارد.

تیشرت دراپ باکس

Splunk

این یکی مثل مورد قبلی معروف تیست. استارتاپ اسپلانک در در سان فرانسیسکو قرار دارد، نرم افزارهای تحلیل داده پیشرفته در اختیار شرکت ها قرار می‌دهد. تیشرت آنها از طراحی منحصر به فرد یا فونت های عجیب و غریب بهره نمی‌برد. آنها به یک جمله فان برای تبلیغ محصولشان اکتفا کرده اند. این نشان می‌دهد که یک تیشرت باحال چقدر می‌تواند ساده طراحی شده باشد.

تیشرت اسپلانک
تیشرت اسپلانک

Phishme

فیش می که نام جدید آن کافنس می باشد، یک خدمات ضد فیشینگ در اینترنت می‌باشد که تیشرت زیر را برای کارمندان خود طراحی کرد.

Cloudera

به طرزجالبی کلودرا (که یک استارتاپ متمرکزسازی داده می‌باشد) لباس هایی با این شعار طراحی کرد که “من اطلاعات بزرگ را دوست دارم و دروغ نمی‌گم” که مشابه با لباسهای اسپلانک می باشد. اگر این یک نمونه کپی بود یا یک تصادف صرف بود، من چیزی نمی‌گفتم. اما هنگامی که شرکتی لباسی را طراحی می‌کند باید توجه کند، تقلید از شخص یا شرکت دیگری با این طراحی نباشد. کلودرا همچنان تیشرتهای قشنگی با شعارهای متفاوتی طراحی کرده است که همان پیام را می‌رساند.

تیشرت کلودرا

Evernote

این برنامه که دنیای نوت و نوشته را متحول کرده است، به وسیله یک لوگو فیل شناخته می‌شود. این طراحی جدا از اینکه بسیار هوشمندانه کنار هم گذاشته شده است، برای قرار گرفتن روی لباس هم بسیار خلاقانه است. در حال حاضر آنها فقط دفترچه یادداشت این طرح را می‌فروشند، اما زمانی آنها تیشرت این طرح را نیز به فروش می‌رساندند.

تیشرت اورنوت

CityFalcon

یه عنوان یکی از بزرگترین استارتاپهایی که در لندن واقع شده است، سیتی فالکون شرکتی است که اطلاعات مالی مورد نیاز را در دسترس همه قرار می‌دهد. اخیرا در یک نمایشگاه، کارکنان این شرکت تیشرتی را پوشیدند که یادآور سوپرمن بود. در این طرح دو دست مثلا لباس را پاره کرده اند تا لوگوی کمپانی نمایش داده شود.

تیشرت سیتی فالکون

Squirl

شاید در بین این لیست، این مورد از همه برای من جالب تر باشد. این نرم افزار پیدا کردن کتاب با استفاده از برنامه مارکتینگ خود موفق به جذب توجه های زیادی شد.

Pagoda Box

اگر بخواهیم صادق باشم، بعد از بالا پایین کردن سایت آنها هنور متوجه نشدم که کار پاگودا باکس دقیقا چیه. چیزی که متوجه شدم این است که آنها ابزارهایی برای ساخت اپ ارائه می‌دهند. اما چیزی که الان برای ما اهمیت دارد، تیشرتی است که آنها برای کارمندانشان تهیه کرده اند. تیشرت آنها بازتاب دهنده یک حس طنز و فان است که به عنوان علامت تجاری شرکتشان شناخته می‌شود.

تیشرت پاگودا باکس

Take Eat Easy

شرکت تیک ایت ایزی یکی از پلتفرمهای دلیوری غذا در سالهای اخیر در اروپا بوده است. لباسهای انها برای پیکهای آنها طراحی شده است. رنگ سبز ملایم لباس های آنها در مقایسه با برندهای دیگر واقعا جلب توجه می‌کند. اما خبر بد این است که آنها دیگر در این بازار به فعالیتی مشغول نیستند.

تیشرت تیک ایت ایزی

Lyft

مانند اسنپ و تپسی، لیفت یک اپلیکیشن حمل مسافر می‌باشد. لباسی که آنها ارائه می‌دهند خلاقیت عجیب و غریبی ندارد، اما نجوه ارائه این تیشرت بسیار جالب بود. این طراحی مثال خوبی است از اینکه چگونه برای برند خود بازاریابی کنید و آن را به فروش برسانید.

تیشرت لیفت

MailChimp

احتمالا اگر در زمینه ایمیل مارکتینگ کار کرده باشید، نام میل چیمپ به گوشتان خورده است. جدا از اینکه یک ظاهر زیبا با رابط کاربری ساده دارد، هر از چند گاهی واحد بازاریابی این شرکت تیشرت های باحالی برای مشتریانش طراحی می‌کند. چیزی که ما از این تیشرت می‌آموزیم این است که می‌توان با یک طراحی خلاقانه و ساده فروش خوبی به دست آورد.

تیشرت میل چیمپ

Github

گیت هاب به توسعه دهندگان فضایی می‌دهد تا بتوانند پروژه های خود را گسترش دهند. مانند لیفت، این استارتاپ هم یک فضای آنلاین در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا بتوانند تیشرت رسمی آنها را بخرند. چیزی که آنها را از سایر تیشرتها متمایز می‌کند، این است که آنها URL خود را در پشت تیشرتشان چاپ می‌کنند.

تیشرت گیت هاب

Pop’Stache

در دنیایی که با مجله ها و وبلاگ های موسیقی اشباع شده است، پاپ استش در مقایسه با بقیه متمایز است که آن بخاطر حس شوخ طبعی و رک و راست بودن آنها است. برای اینکه پلتفرمشان را نشان دهند، آنها یک تیشرت قرمز با یک تصویر ویژه طراحی کردند. تصویری کلاسیک مردی که چشمانش به وسیله چشم بند بسته شده است که روی آن تیتر سایت آمده است. این تصویر بسیار باحال، خلاقانه و جلب توجه کننده است.

تیشرت پاپ استش

Imporable

ایمپوربل یک استارتاپ بریتانیایی است که صنعت شبیه سازی در بازی های کامپیوتری را متحول کرده است. تیشرت های مینیمال آنها یک کنتراستی از کار پیچیده ای که آنها انجام می‌دهند و سادگی تیشرت می‌باشد.

تیشرت ایمپوربل

MIST

میست یک استارتاپ آسیایی فعال در حوزه گردشگری می‌باشد. چیزی که ما درباره تیشرت آنها دوست داریم نحوه چاپ تیشرتشان است که داستانی درباره اژدهای آبی و آتش بازی در پس زمینه خود می‌گویند.

تیشرت میست

Sup

سوپ اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد که افرادی که در نزدیکی شما هستند را پیدا کنید. چیزی که درباره تیشرت به نظر ما جالب می‌آید، حبابی است که لوگوی آنها را احاطه کرده است و به شما این حس را می‌دهد که یک شخصیت بامزه در حال صحبت است.

تیشرت سوپ

Wonderush

واندراش به شما این امکان را می‌دهد که ورزشها و فعالیت هایی را که قبلا امتحان نکرده اید را امتحان کنید. برخلاف سایر استارتاپ ها، آنها از لوگویشان استفاده نمی‌کنند. آنها از پیامی استفاده می‌کنند که فلسفه وجودیشان را نشان می‌دهد.

تیشرت واندراش
تیشرت خلاقانه استارتاپ واندراش که فلسفه وجودیشان را نشان می دهد

LDNM

ال.دی.ان.ام کارش را با یک وبلاگ در حوزه تناسب اندام شروع کرد و به وسیله 4 تا دوست راه اندازی شد و اکنون یک شرکت 1.2 میلیون پوندی مرتبط با تناسب اندام است. در رابطه با تیشرت آنها، تصویری از برج بیگ بن می‌باشد که اندام هایش را کش می‌دهد.

تیشرت LDNM

NetDuma

نت دوما ارزوی هر گیمری است، یک مودمی که ادعا می‌کند هیچ لگی ندارد. با توجه به تم سرعت، آنها از تصویر یه گربه سان در پس زمینه تیشرتشان استفاده کرده اند. این می‌تواند درسی برای تمام طراحان باشد. اینکه اگر از تصویر یک تمثیلی در پشت لوگویتان استفاده کنید، دنیا به پایان نمی‌رسد.

تیشرت نت دوما

Cocoba

شکلاتهای کوکوبا بیش از 130 نوع محصول شکلات بلژیکی را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. این تیشرت مطمئنا از کتاب Eat, Pray, Love اثر الیزابت گیلبرت اقتباس شده است. اما خب کمی تغییر یافته شده است.

تیشرت کوکوبا

Housekeep

هوس کیپ یک پلتفرم آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تا برای خانه خود، خدمتکار استخدام کنید. چیزی که در این تیشرت نظر ما را جلب کرد این است که چگونه روی تیشرت امتیاز و نظرات مشتریان به چاپ رسیده است.

تیشرت هوس کیپ

Perkbox

پرک باکس پلتفرمی است که به شما اجازه می‌دهد که امتیازات و جایزه هایی برای کارمندان و مشتریان خود ایجاد کنید. در این طراحی، لوگو در مرتبه دوم نسبت به آیکونهایی قرار می‌گیرد که خدمات این کمپانی را نشان می‌دهد.

تیشرت پرک باکس

Yelp

به نظر شما یِلپ هنوز یک استارتاپ محسوب می‌شود؟ فکر می‌کنم که نه، اما اجازه بدهید در این مورد خاص فرض کنیم که آره! به آنها نگاه کنید، اونها تیشرتهایی درست می‌کنند که 3بعدی هست. البته خب باید یک عینک همیشه به چشمتان باشد!

تیشرت یلپ

اگر شما هم یک استارتاپ دارید و می‌خواهید که تیشرت مخصوص خود را طراحی کنید، با دوستان ما در بخش طراحی در ارتباط باشید. شما می‌توانید طرح استارتاپی خود را روی تیشرت ها با رنگهای مختلف چاپ کنید و از پوشیدن آنها در محل کار احساس غرور کنید.

Leave a Comment