ترکیبهای مختلف برای چاپ روی تیشرت

ترکیبهای مختلف برای چاپ روی تیشرت

آیا شما یک لوگو یا یک عکس دارید که می‌خواهید آن را به بهترین شکل نمایش دهید. ترکیبهای مختلفی برای طراحی و چاپ بر روی تیشرت هست که ما به در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم.

جلوی تیشرت

شما باید تصمیم بگیرید که لوگو/طرح شما تا چه اندازه باید بزرگ باشد؟ برای اینکه کار راحت شود، در تصویر زیر یک مقایسه بین اندازه طرح در حالت A4 و A3 انجام داده ایم

چاپ A3 و A4
مقایسه چاپ طرح A3 و A4 به صورت افقی و عمودی

طراحی های A3 معمولا برای طرح ها و گرافیکهای بزرگ و بولد استفاده می‌شود. خیلی از شرکت ها ترجیح می‌دهند که طرح خود را ساده و جمع و جور با اندازه یک کاغذ A4 نشان دهند. هر دو این موارد را در دو شکل زیر نشان داده شده است.

طرح در جلوی تیشرت
طرح در جلوی تیشرت

اگر شما بیش از یک لوگو برای به نمایش گذاشتن دارید، می‌توانید چاپ خود را در دو قسمت مختلف انجام دهید. در یک حالت آن را در دو قسمت و در جلوی سینه به چاپ برسانید. یا می‌توانید که طرح خود را روی آستین ها چاپ کنید.

طرح روی آستین یا سینه چپ یا راست

پشت تیشرت

درست مانند جلو، شما می‌توانید که به اندازه کاغذ A3 یا A4 پشت تیشرت خود چاپ انجام بدهید. اگر قرار است که یک طراحی بزرگ برای کمپانی خود چاپ کنید، چاپ در پشت تیشرت ایده بسیار مناسبی است.

طرح در پشت تیشرت
قرار دادن لوگو ها در پشت تیشرت به صورت اسپانسری
طرح زیبا در پشت تیشرت
طرح زیبا به صورت تمام صفحه در پشت تیشرت
طرح زیبا در پشت تیشرت
طرح believe به صورت تمام صفحه در پشت تیشرت

اگر شما می‌خواهید که خلاقیت بیشتری به خرج دهید، می‌توانید از الگوی زیر برای چاپ در پشت تیشرت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بیشتر این طرح ها برای چاپ روی لباس ها با استایل خیابانی استفاده می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که اخیرا شرکتها شروع به استفاده از این طرح ها برای نیروهای جوان خود در محل کار کرده اند.

محل قرارگیری طرح در پشت تیشرت
نمایی از قرارگیری طرح در پشت تیشرت

همچنین ما در مقاله ای به صورت جداگانه اشاره کردیم که چاپ خود را در چه جاهایی از تیشرت انجام ندهید. حتما آن مقاله را بخوانید تا از اشتباهات متداول که بسیاری از افراد در هنگام چاپ روی تیشرت مرتکب می شوند، جلوگیری کنید.

اگر شما یک لوگو دارید و می خواهید بدانید که چه جاهایی برای چاپ لوگو روی تیشرت مناسب است، نگران نباشید. ما برای شما مجموعه ای از طرح ها را گرد آوردیم تا از بین آنها یک ایده را انتخاب کنید. همچنین در مقاله ای جداگانه به شما راهنمای قرارگیری لوگو روی تیشرت را آموزش داده ایم.

استایل استارت آپ

استارت آپ یک ظاهر کلاسیک دارد که تمرکز آن روی طرح شما می‌باشد. طراحی مرتب، مینیمال و چشم نواز، آن را برای هر موقعیتی مناسب کرده است. از تماس تصویری با مشتریان تا کار در نمایشگاه ها. همچنین با چاپ مناسب بر روی تیشرت، لوگو شما برای مدت ها مرکز توجه باقی می‌ماند. ما در مقاله ایده های خلاقانه برای طراحی تیشرت استارت اپ ها، ترکیبهای گوناگونی را بررسی کرده ایم.

محل قرارگیری طرح روی تیشرت

استایل هایپبیست

هایپبیست شامل یک چاپ تمیز و خلوت در جلو تیشرت و یک چاپ به اندازه A3 در پشت تیشرت می‌باشد. این ایده از صنعت مد و فشن گرفته شده است. در صورت استفاده از این استایل، علاوه بر به نمایش گذاشتن برند یا لوگو یا طرح مورد نظر خود، یک ظاهر به روز و جذاب نیز خواهید داشت.

استایل هایپبیست

استایل ورزشی

جذاب و متمایز، مهم ترین ویژگی هست که  چاپ طرح به روش لباس های ورزشی به شما می‌دهد. با استفاده از این استایل شما علاوه بر استفاده از لوگو روی تیشرت خود، یک چاپ هم بر روی کلاه خود انجام می‌دهید. این ترکیب، بیشتر برای برندهایی که در حوزه ورزش و سفر و … فعالیت می‌کنند مناسب می‌باشد.

استایل ورزشگاری

آیا شما هم در این زمینه احتیاج به مشاوره دارید؟ به تیم طراحی پوشیتو ایمیل بزنید و از نظر کارشناسان ما استفاده کنید. (design@pooshito.com). در صورتی که ایده ای برای طراحی روی تیشرت خود دارید، توضیحات کامل را به ما بدهید، و ما شما را راهنمایی می کنیم.

منبع: سالتی کاستومز

Leave a Comment