طراحی تیشرت برای کسب درآمد در سال 1401

طراحی تیشرت برای کسب درآمد در سال 1401

اگر شما تصمیم گرفته اید که به روش چاپ طرح دلخواه کسب در آمد کنید، ما در اینجا به شما می‌خواهیم ایده هایی بدهیم که با استفاده از آن بتوانید طرحهای زیبا و جذابی در فروشگاه خود قرار دهید.

با استفاده از این راهنما شما می‌توانید انتخابهای خود را برای طراحی محدودتر کنید. هر چیزی که در نهایت انتخاب کنید، باید درباره آن تحقیق کنید و با توجه به نیاز جامعه آن را بهبود ببخشید.

1. فرهنگ عامیانه

اگر شما میم ها یا اخبار سلبریتی ها را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که انواع اخبار زرد، داستانهای عجیب و چیزهای خنده دار وجود دارد.

سعی کنید که این اخبار را دنبال کنید و به دنبال عکسها و اطلاعات درخور توجه باشید. مثلا با ترند شدن یک موضوع در شبکه های اجتماعی، احتمالا بتوان از آن طرحهای باحالی برای طراحی پیدا کرد. البته گاهی اوقات این طرحها زمان مصرف دارند و بعد از مدتی بهتر است که از فروشگاهتان حذف کنید.

به عنوان جایگزین می‌توان از عبارات و نقل قول هایی استفاده کتید که به یک اتفاق خاص مرتبط هستند. مشتریها معمولا طرحهایی را انتخاب می‌کنند که با آن آشنایی داشته باشند. از این رو بهتر است که با بالا و پایین های چیزهایی که روزانه اتفاق می‌افتد آشنایی داشته باشید.

2. تعطیلات

هنگامی که بحث طراحی روی تیشرت می‌شود، تعطیلات و مناسبت ها همیشه مورد توجه هستند.  مناسبتهای مهم را همیشه در اولویت قرار دهید. مانند عید نوروز، هالووین و چهارشنبه سوری.

اگرچه بعضی مناسبتهای کم اهمیت تر مانند روز گربه ها یا روز چپ دست ها و یا این گونه مناسبت ها هم در صورتی که طرحهای متفاوتی داشته باشند، می‌توانند مورد توجه قرار بگیرند.

اینها طرحهای باحالی هستند و به مردم امکان برقراری ارتباط را می‌دهد.

هنگامی که این گروه از لباسها را ایجاد می‌کنید، باید در نظر بگیرید که خریدار می‌خواهد چه حسی با پوشیدن آن تجربه کند. آیا یک حس متفاوت بودن است، یا قرار است که یک طرح ترسناک را بپوشد.

مردم انتظار چیزی فراتر از عبارت Happy Valentine’s Day روی تیشرتشان دارد. آنها می‌خواهند که با پوشیدن این تیشرت حس متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشند. ما در مقاله ای ایده هایی برای چاپ تیشرت در جشن هالووین داده ایم. همچنین در صورتی که می خواهید جشن مجردی بگیرید، ایده هایی برای تیشرت جشن مجردی داشته باشید.

این چیزی فراتر از یک تیشرت گرافیکی است. در واقع وسیله ای است که مردم در یک مناسبت خاص احساس خود را بیان می‌کنند.

3. عبارات انگیزشی

یک عبارت انگیزشی مناسب یکی از بهترین راهها برای انتقال انرژی مثبت می‌باشد.

شما می‌توانید از نسخه های مختلف از آن عبارت استفاده کنید. برای اینکه طرحتان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، می‌توانید آن را با فونت ها و رنگ های مختلف طراحی کنید.

خب، چه چیزی باعث می‌شود که بعضی از جملات و عبارات انگیزشی بسیار محبوب شوند؟

احتمالا هیچ کدام از این طرحها که پرفروش شده اند، زندگی فردی که آن لباس را پوشیده است متحول نکرده است! اما احتمالا پیامی که آن فرد روی تیشرتش به خود حمل می‌کند، بیانگر حال کنونی او بوده است. خیلی از افراد با لباسی که روی آن نوشته شده است Be a game-chnger ارتباط برقرار کرده اند و آن را به یک محصول پرفروش تبدیل کرده اند.

4. فان

قدرت عبارات خنده دار نباید دست کم گرفته شود. این عبارات بسیار سرگرم کننده و درگیر کننده هستند.

شما می‌توانید راهی پیدا کنید که عبارات خنده دار را روی تیشرت چاپ کنید. مطمئنا در صورت طراحی زیبا می‌توانید موفقیت بزرگی باشد و مشتریان برای خرید آن طرح ترغیب می‌شوند.

بعضی از مردم به قدری به گربه ها علاقه مند هستند که لباس هایی می‌خرند که روی آن گربه هایی هست که در فضا روی پیتزا راه می‌روند!

افراد دیگر می‌خواهند برای فان عباراتی بنویسند از قبیل I want pizza, not boys

مطمئنا اگر عبارات با مزه ای بنویسید، افرادی پیدا خواهند شد که از آنها خوششان بیاید.

5. اتفاقات مهم زندگی

آیا دوست نزدیک شما باردار است؟ آنها می‌خواهند به همه این موضوع را اعلام کنند و در این باره بسیار ذوق زده هستند.

تیشرتهایی که در مخصوص افراد باردار هست و آنهایی که به موضوع نامزدی و ازدواج می‌پردازند جزو محبوبترین تیشرتهایی هستند که در این گروه از ایده ها قرار دارند.

تیشرتهایی مانند این هیچ گاه از مد نمی‌افتد. همیشه کسی هست که منتظر به دنیا آمدن بچه اش باشد یا بخواهد تولدش را جشن بگیرد.

برای جذب افراد در این دسته، باید در ایده های خود خلاقیت به خرج دهید. خریدار درباره یک طرحی که قرار است یک رخداد مهم زندگیش را نشان دهد، باید احساس قوی داشته باشد.

بالاخره انواع و اقسام مناسبتهای شخصی برای جشن گرفتن وجود دارد. کسی جایی در حال بزرگداشت یک اتفاقی هست و تیشرت شما می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

6. شغل

همیشه افرادی وجود دارند که کارشان را به قدری دوست دارند که شغلشان وسیله ای برای ابراز وجودشان معرفی می‌شود. این کار باعث می‌شود که دیگران هم نسبت به شغل آنها هیجان زده باشند.

آنها از کاری که انجام می‌دهند لذت می‌برند؛ خواه کار آنها طراحی گرافیک باشد، پرستار یا هر شغل دیگر. شما باید تیشرتی را طراحی کنید که فرهنگ کاری آنها را به تصویر بکشد.

تیشرتهایی مانند این به مردم اجازه می‌دهد که با سایر افراد هم شغل خود ارتباط قوی تری بگیرند. چیزی شبیه شروع یک موضوع برای شروع بحث. این افراد می‌توانند بدون فشار و تنش با هم شروع به صحبت کنند بدون اینکه نیاز باشد کارت ویزیت خود را به هم بدهند.

7. شخصیت های قهرمانی

آیا شما هم به ابر قهرمانها و یا اهریمنها علاقه مند هستید؟ بازار این شخصیتها بسیار مورد توجه است و روزانه به علاقه مندان آن اضافه می‌شود.

معمولا افراد از زمان بچگیشان به این شخصیت ها علاقه مند می‌شوند. بعضی ها هم در سن بزرگسالی با دیدن فیلم ها و کارتونهای آنها شیفته این شخصیت ها می‌شوند.

اگر شما با زبان آنها توانستید ارتباط برقرار کنید، طراحی تیشرت شما احتمالا بسیار خوب خواهد شد. البته به استفاده از حق کپی رایت تصاویری که استفاده می‌کنید توجه کنید.

8. حیوانات

حیوانات بامزه همیشه جزو هدفهای مورد علاقه مردم هستند. همچنین با توجه به علاقه روز افزون مردم به حیوانات، خیلی از مردم تیشرتی که روی آن عکسی از یک حیوان باشد را دوست دارند.

بعضی از مردم خود را وقف حیوانات خانگی خود کرده اند و برخی دیگر به دنبال نجات محیط زیست هستند.

این بازار بسیار علاقه مندانی دارد که عکس این حیوانات را روی لباس خود چاپ می‌کنند. هودی، تیشرت، لباس استین بلند، نیم تنه و هر چیزی که عکس یک حیوان روی آن داشته باشد، علاقه مندان زیادی را به خود جذب می‌کند.

9. سیاسی

شما هنگام استفاده از این موضوع باید حواستان جمع باشد، به طوری که فقط به دنبال جنبه مثبت آن باشید.

هنگامی که بحث طراحی تیشرت با موضوع سیاسی می‌شود، هدف آن است که مثبت نگاه کنید. یک نکته مهم، قرار نیست از این طراحی برای نفرت پراکنی استفاده کنید. در غیر اینصورت احتمالا از فروشگاه پوشیتو حذف خواهید شد.

10. تیشرتهای دو نفره

یکی از جذابترین طرحها روی تیشرتها، طرحهای دو نفره است. این طرحها که معمولا در مناسبتهای خاص مانند ولنتاین یا سالگرد ازدواج و این گونه مناسبتها استفاده می‌شود، امکان خلاقیت بسیاری در آن وجود دارد.

نکاتی که در طراحی این تیشرتها باید استفاده کرد عبارت است از:

  • بسیار مهم است که به یک طراحی برسید که به اندازه کافی خاص باشد که جلب توجه کند. در مورد تیشرتهای دونفره توصیه می‌شود که کمی عمومی تر باشد، زیرا قرار است که سلیقه دو فرد مستقل را برآورده کند.
  • می‌توانید از عبارات و شعارهای بامزه و ساده استفاده کنید. عباراتی مانند Mr. Right و Mrs. Usually Right یک مثال خوب در این باره می‌باشد.
  • تیشرتهای دونفره معمولا به عنوان هدیه از طرف یکی از زوجین خریداری می‌شود. از این رو می‌توانید به عنوان یک پایه در طرحهای بازاریابی خود از آن استفاده کنید.

ما در مقاله ای جداگانه به بررسی یک سری ایده جذاب برای تیشرت های دونفره پرداخته ایم.

حالا که با این ایده ها آشنا شدید، وقت آن است که شروع به طراحی و کسب درآمد از طریق سایت پوشیتو کنید.

Leave a Comment