همکاری در فروش لباس و درامد زایی از طراحی تیشرت حتی بدون داشتن وبسایت

همکاری در فروش لباس و درامد زایی از طراحی تیشرت حتی بدون داشتن وبسایت

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing یکی از راههای کسب درآمد است که در آن شخصی که قرار است از آن استفاده کند، تنها با استفاده از تولید محتوا مثلا در حوزه لباس یا با استفاده از دنبال کننده هایی که در شبکه های اجتماعی دارد می‌تواند پول بسازد. کلید مهم در همکاری در فروش صداقت با مشتری می‌باشد.

به طور خلاصه بگوییم که پوشیتو چگونه کار می‌کند؟ این مدل بیزینسی به شما اجازه می‌دهد که طرح های خود را روی محصولات (از قبیل تیشرت، هودی، ماگ، فنجان، دورس، شاسی و …) قرار بدهید و آنها را بفروش برسانید. هر زمان که یک مشتری یک خرید انجام داد، تیشرت از طریق ما به مشتری ارسال می‌شود و شما از هر خرید سود خود را می‌برید.

شناخت کافی نسبت به همکاری در فروش داشته باشید

بعضی از افراد دید درستی نسبت به این سیستم بازاریابی ندارند. در کل همه چیز در این سیستم فروش به خوبی پیش می‌رود. با شروع همه گیری ویروس کرونا، کسب و کارهای آنلاین و بر پایه دیجیتال بیش از پیش شروع به گسترش کردند. از جمله افرادی که در این حوزه کار می‌کردند، درآمدهای خوبی با سیستم همکاری در فروش به دست آوردند.

این روش نوعی از مدل دراپ شیپینگ است که شما احتیاج به هیچ تجهیزات برای کسب درآمد ندارید. در مقاله قرار است نحوه ایجاد یک فروشگاه را به شما آموزش بدهیم. این شغل در صورتی که شما به طراحی علاقه مند هستید می‌تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

اگر شما در ابتدای کار مخاطب زیادی نداشته باشید، این کار نیاز به زمان و پشت کار زیاد برای کسب درآمد دارد. اگرچه شما اگر در شبکه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب مخاطب داشته باشید یا دارای یک پادکست باشید، به راحتی و با طراحی و قرار دادن طرح خود در شبکه های اجتماعی خود می‌توانید کسب درآمد کنید.

اگر طراحی هم بلد نباشید مشکلی نیست

اگر شما یک طراح حرفه ای هم نباشید، هیچ مشکلی نیست. در وهله اول شما می‌توانید با فردی که دارای توانایی طراحی گرافیکی است همکاری کنید و از مهارتهای او استفاده کنید. لازم به ذکر است که جملات و عبارات نیز روی تیشرت ها بسیار ترند شده است. اگر شما ایده های خلاقانه نوشتاری داشته باشید و بتوانید آنها را به شکل زیبایی روی محصول طراحی کنید، می‌تواند شروع خوبی برای درآمدزایی شما باشد.

مزیت دیگری که در صورت استفاده از پوشیتو دارید این است که ما تمامی خدمات از جمله چاپ، ارسال محصول را انجام می‌دهیم. از این رو شما نیاز ندارید که روی تجهیزات چاپ و پرینترها یا مواد خام سرمایه گذاری کنید. شما برای فروش هر محصول، سهم خود را برمیدارید.

کسب درآمد از طراحی تیشرت

نحوه کسب درآمد همکاری در فروش با پوشیتو

1. موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید

سعی کنید که ایده های خود را متمرکز کنید و تصمیم بگیرید که موضوع مورد علاقه شما کدام است. شما باید بازار هدفی را انتخاب کنید که در رابطه با آن اطلاعات دارید و علاقه مند هستید. دوست دارید که در اوقات فراغت خود چه کاری انجام بدهید؟ سرگرمی ها و علایق شما کدام هستند؟ تاپیکی که به آن علاقه مند هستید را انتخاب کنید و به آن بچسبید تا در میان سایر افراد متمایز شوید. بسیار برای شما بهتر است حوزه ای را انتخاب کنید که با سلایق شما همخوانی دارد و در حقیقت جزوی از بازار هدفی هستید که خود در آن حضور دارید.

همچنین می‌توانید بازار هدفی را انتخاب کنید که در حال حاضر ترند است. یکی از روش ها برای این کار این است که در قسمت ترند گوگل سرچ کنید. اگر موضوعی را دیدید که ترند است، به احتمال زیاد موضوع جذابی است. البته توجه کنید که طرح های دیگران را کپی نکنید. اینترنت باید تنها منبعی برای الهام گرفتن ایده های شما باشد. مطمئن شوید که طرح های شما اورجینال هستند و نه یک کپی دست چندم.

2. طرح خود را ایجاد کنید (یا کسی برای شما درست کند)

اگر شما یک طراح حرفه ای هستید، احتمالا به آرشیوی از طرح های دست اول دسترسی دارید. ایده های خود را روی هم بگذارید و به یک جمع بندی برسید. شما برای این کار دو راه حل دارید. استفاده از نرم افزارهای ساده مانند Canva برای شروع طراحی. اگر که حرفه ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از نرم افزار Adobe Illustrator استفاده کنید.

چاپ  روی تیشرت
طراحی روی تیشرت در سایت پوشیتو

طرح خود را به یک طراح بسپارید

اگر شما تخصصی در زمینه طراحی گرافیکی ندارید، می‌توانید آن را برون سپاری کنید. می‌توانید در دور و اطراف خود طراح هایی را پیدا کنید که برای شما این کار را انجام دهند. در صورتی که طراح خوبی را نمی‌شناسید می‌توانید این کار را در سایت پونیشا با پرداخت یک مبلغ مناسب انجام دهید. شما می‌توانید از آنها بخواهید که طرح مورد نظر شما را طراحی کنند و به صورت دیجیتالی به شما تحویل بدهند.

3. اولین محصول خود را طراحی کنید

اولین محصول خود را طراحی کنید و در قسمت توضیحات و تیتر فراموش نکنید که به مقدار کافی وقت بگذارید. در پوشیتو ما به شما این امکان را میدهیم که توضیحات و تیتر خود را ایجاد کنید. این قسمت بسیار مهم است زیرا مخاطب اطلاعات مفیدی از محصول شما می‌گیرد.

هنگامی که مخاطبان می‌خواهند محصول شما را بخرند، نه تنها محصول شما بلکه داستان پشت آن را نیز می‌خرند. به آنها بگویید که چرا این طرح را ایجاد کردید و این طرح برای شما چه معنایی دارد. توضیحات مناسب محصول همچنین می‌تواند به سئو محصول شما کمک کند و با سرچ در گوگل محصول شما بالا بیاید.

تاریخچه ای از پرفروش ترین تیشرت ها در جهان

4. محصول خود را تبلیغ کنید

لازم نیست که شما به سایت های تبلیغاتی پول بدهید تا فروشگاه خود را تبلیغ کنید. اگرچه شما می‌توانید برای فروشگاه خود در سایت ها یا پیج های اینستاگرامی تبلیغ کنید. اما می‌توانید در شبکه های اجتماعی خود، محصولات خود را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای پوشاک و محصولات مورد استفاده مانند ماگ، پوستر و هودی می‌باشد. امکان گذاشتن استوری و هدایت کردن مخاطبان خود به یک محصول خاص یا فروشگاه خود یک راه حل ایده آل برای فروش محصولات خود می‌باشد.

اگرچه فیسبوک امروزه در ایران استفاده نمی‌شود، اما فیسبوک هم یک راه حل عالی برای این کار می‌باشد.

محصولات ما عالی هستند

محصولات پوشیتو همواره رو به بهبود هستند و از لحاظ کیفیت رو به رشد. ما به فروشندگان اجازه چاپ طرح دلخواه روی تیشرت، چاپ روی ماگ، روی شاسی، روی هودی و دورس و … راه می دهیم. در اینجا اشاره مختصری به نحوه کارکرد پوشیتو می‌اندازیم:

  • فروشندگان پوشیتو شروع به طراحی تیشرت، ماگ، شاسی و … می‌کنند.
  • مشتریان این محصولات دیجیتال را می‌خرند.
  • تمامی فعالیت های مربوط به تولید محصولات به عهده ما می‌باشد.
  • شما تنها سود مربوط به فروش هر محصول را برداشت می‌کنید.

نکات دیگر برای فروش بهتر محصولات

  • نمونه هایی را که طراحی کردید سفارش دهید و از آن ویدیو یا عکس بسازید و در شبکه اجتماعی خود استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که عکس های با کیفیت از محصولات خود تهیه می‌کنید زیرا مردم دوست دارند که محصول شما را با جزئیات ببینند.
  • در شبکه های اجتماعی خود، حتما از # استفاده کنید.

این روش درآمدزایی تا چه میزان درآمد غیرفعال محسوب می‌شود؟

از همکاری در فروش لباس می‌توان درآمد بسیار زیادی کسب کرد به خصوص هنگامی که شما مخاطب به اندازه کافی داشته باشید. (اینفلوئنسر یا تولید کننده محتوا باشید). تمام کاری که شما باید انجام بدهید ایجاد یک طرح زیبا و جذاب و طراحی محصولات مرتبط با آن است. پوشیتو همه چیز را مدیریت می‌کند، از چاپ تا ارسال به مشتری، حتی مدیریت کالاهای مرجوعی. شما تنها با فروش هر محصول پول در می‌آورید.

هزینه اولیه

طبیعتا با توجه به فروشی که شما می‌کنید، هزینه اولیه بسیار پایین می‌باشد. فقط در صورتی که نیاز دارید باید برای طراحی هزینه کنید.

سختی

اگر ایجاد یک طرح باحال برای شما یک تفریح است و شما از ایجاد یک طرح جدید و اشتراک گذاری آن با بقیه لذت می‌برید که تقریبا کار شما بسیار راحت است. در غیر اینصورت، ایجاد طرح های بسیار زیبا کار سختی نیست. تمام کاری که باید انجام دهید این است که همانطور که قبلا گفته شد به یک روش یک طرح برای خود دست و پا کنید. سخت ترین قسمت این کار مارکتینگ و تبلیغ آن است.

زمان

اگر شما طرح مورد نظر خود را ایجاد کرده اید، طراحی آن محصول و آپلود کردن طراح در سایت از شما زمانی نمی‌گیرد. اما اگر هنوز به طرح نهایی خود نرسیده اید، تنها زمانی که باید بگذارید، پیدا کردن یک طراح و ایجاد طرح بخصوص برای شماست.

ریسک

این روش درآمدزایی تقریبا بدون ریسک است. از آنجا که شما نیاز به سرمایه گذاری برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود ندارید، در صورتی که طرح شما مورد استقبال قرار نگیرد، شما چیزی را از دست نمی‌دهید. همچنین اگر فکر می‌کنید که مخاطبان شما به شما بسیار علاقه مند هستند، می‌توانید با افزایش حاشیه سود خود، به سود بیشتری برسید.

وابستگی به فصل

از آن رو که شما می توانید طرح خود را روی محصولات مختلف طراحی کنید، به این خاطر محدودیت فصلی وجود ندارد. اگرچه تیشرت ها تقریبا در هر فصلی از سال به فروش می‌روند، حتی در فصل های سرد. با این حال محصولاتی مانند هودی و دورس برای فصل سرد بسیار مناسب می‌باشد. همچنین شاسی و ماگ ها هم به فصل خاصی بستگی دارد.

همکاری در فروش با پوشیتو
با قرار دادن محصولات در پوشیتو به کسب درآمد برسید

توصیه آخر: اهمیت شبکه های اجتماعی

انعطاف پذیری اینستاگرام فوق العاده هست. 78% از مارکترها، این پلتفرم را بهترین راه برای کسب درآمد می‌دانند. به علاوه، مطالعات نشان می‌دهد که بالای 50% از کاربران اینستاگرام، حداقل یکی از صفحات تجاری را دنبال می‌کند.

در ایران در حال حاضر شبکه اینستاگرام بزرگترین منبع برای معرفی محصولات خود می‌باشد. این شبکه اجتماعی با میلیون ها کاربر فعال در ایران، روزانه چند میلیون ساعت توسط مشریان بالقوه بازدید می‌شود.

با این حال، در رابطه با راههای معرفی محصولات خود محدود نباشید. هر مدیوم شبکه اجتماعی این قابلیت را داراست که برای شما درآمد ایجاد کند.

اگر شما می‌خواهید که با استفاده از روش همکاری در فروش درآمد ایجاد کنید، لباس یا محصول دیگر، پوشیتو بهترین همراه شماست. ما یک شبکه درآمد روبه رشد و پایدار داریم که جای پیشرفت برای همه را دارد. تیم پشتیبانی ما 24 ساعته فعالیت می‌کنند تا مطمئن شوند که همه افراد و کابران ما خشنود هستند. در ضمن ما همیشه برنامه برای آینده داریم.

Leave a Comment